انتقاد سرمربی نفت از لغو بازی تیمش: مگر استقلال می خواست برود در شهر دور بزند؟

پورموسوی سرمربی نفت با بیان اینکه پرسپولیس، شهرخودرو و سپاهان در همین شرایط به آبادان آمدند و با ما بازی کردند، خاطرنشان کرد: فصل گذشته نیز که سرمربی پارس جنوبی بودم، همین مشکل را برابر استقلال داشتیم!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آبادانی ها از فدراسیون فوتبال شاکی هستند.

سیروس پورموسوی، سرمربی نفت آبادان به تصمیم فدراسیون فوتبال درخصوص لغو بازی با استقلال، معترض است.

سیروس پورموسوی درخصوص لغو بازی نفت آبادان - استقلال گفت:

 استقلال نماینده ایران در آسیا است و من هم به عنوان یک ایرانی وظیفه داشتم که همکاری کنم. اما این نوع برخوردی که فدراسیون فوتبال با تیم های شهرستانی انجام می دهد، درست نیست. من همین جا اعلام می کنم که به این فدراسیون هم نمی توان امید داشت. از همین جا مشخص شد که به دنبال مصلحت اندیشی هستند. 

 دو هفته پیش استقلالی ها اعلام کردند که آبادان قرمز است و ما نمی رویم. این هفته نیز نامه زدند به فدراسیون و خیلی جالب است که نوشته اند با توجه به نامه استقلال، ما این بازی را لغو می کنم، خب شفاف بگویید که می خواهیم کمک کنیم.

 ما سال گذشته یک بازی برابر آلومینیوم اراک را مکاتبه کردیم و خواهش کردیم که بازی ما از ساعت 5 به 4 تغییر کند که ما به پرواز برسیم، اما با ما همکاری نکردند. اگر قرار بود این بازی لغو شود کاش همان ابتدا اعلام می کردند. 

 من دو شب پیش از زبان یکی از مربیان استقلال شنیدم که این بازی لغو می شود.

 پرسپولیس و سپاهان و شهرخودرو در همین شرایط با ما بازی کردند. مگر استقلال می خواست برود در شهر دور بزند؟ مگر در تهران کرونا نیست؟ من فکر می کنم که فدراسیون می خواست به استقلال کمک کند. همچون پرسپولیس که بازی با نساجی لغو شد.

 فصل قبل هم من مربی پارس جنوبی بودم و همین مشکل را داشتیم برابر استقلال. اگر یک تیم شهرستانی این درخواست را داشت، فدراسیون موافقت نمی کرد.

دیدگاه تان را بنویسید