یک کارشناس بورس در گفت و گو با جی پلاس: احتمالا بازار فردا نزولی خواهد بود

باتوجه به شرایطی که بازار در حال حاضر در آن قرار دارد و امروز هم تجربه کرد، فکر می‌کنم فردا 16 شهریورماه هم باتوجه به قیمت‌های آخرین معامله و قیمت‌های پایانی با عرضه زیاد مواجه باشیم و بازار کار خود را منفی شروع ‌کند اما از اواخر هفته یا هفته آینده وضعیت بهتر خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

نوید خاندوزی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار جی‌پلاس درباره رشد امروز 15 شهریورماه بازار سرمایه بیان کرد: امروز بازار سرمایه به واسطه برخی از عرضه‌ها که عده‌ای معتقدند به دلیل عوامل مختلفی از جمله اعتبار کارگزاری‌ها، امکان افت قیمت دلار و...بود، رشد کرد اما به نظر من هیچ کدام از این موارد باعث این اتفاق نشد.

وی ادامه داد: بازار به اصطلاح یک گرفتاری‌هایی در عرضه و تقاضا دارد و پس از رشدی که داشته است، نیاز دارد اصلاحاتی داشته باشد و سر جای خود در جا بزند تا پتانسیل‌ خود را جمع کند و به سمت بالا حرکت کند.

این کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد: باتوجه به شرایطی که بازار در حال حاضر در آن قرار دارد و امروز هم تجربه کرد، فکر می‌کنم فردا 16 شهریورماه هم باتوجه به قیمت‌های آخرین معامله و قیمت‌های پایانی با عرضه زیاد مواجه باشیم و بازار کار خود را منفی شروع ‌کند اما از اواخر هفته یا هفته آینده وضعیت بهتر خواهد شد.

خاندوزی با بیان اینکه اصلاحات بازار موقت و طبیعی است و اگر نباشد باید نگران بود، تصریح کرد: این‌ها اصلاحات ریزشی نیست بلکه در شرایط فروش باعث می‌شود قیمت‌ها تغییر کند و برای کسانی که قصد خرید دارند، جذابیت ایجاد می‌شود تا اینکه مسیر بر‌گردد و رشد ‌کند.  

وی در پایان درباره حجم و ارزش معاملات امروز گفت: حجم و ارزش معاملات کمی کاهش پیدا کرده بود که این امر طبیعی است چراکه بازار می‌خواهد اطمینان بیشتری پیدا کند اما فکر می‌کنم پس از پشت سر گذاشتن اصلاحات دوباره به روزهای اوج خود باز ‌گردد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید