نامه بازنشسته ها به قالیباف: لایحه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان را در اولویت قرار دهید

جمعی از بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی خطاب به قالیباف رییس مجلس نوشتند: بازنشستگان کشوری بخصوص فرهنگیان در همسان‌سازی بطور میانگین بیشتر از ۲ میلیون به حقوق‌شان اضافه نشده است و عملا با تورم لجام گسیخته، این همسان‌سازی اثر خود را از بابت قدرت خرید از دست داده است. لذا خواهشمندیم در مورد اولویت قراردادن لایحه دائمی شدن همسان‌سازی (متناسب سازی) دستور فرمائید مساعدت لازم صورت پذیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جمعی از بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی در نامه‌ای به ریاست مجلس شورا خواستار در اولویت قرار گرفتن متناسب‌سازی شدند.

 در نامه‌‌ای که جمعی از بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی خطاب به قالیباف نوشته‌اند، آمده است:

«درحال حاضر به عنوان ریاست قوه مقننه امید است بازنشستگان را در رفع دغدغه ۱۴ساله یاری کنید؛ در خصوص پذیرش  طرح همسان‌سازی دائمی، طبق اظهارنظرهای حقوقی تعدادی ازنمایندگان عنوان شدبه علت اصل ۷۵قانون اساسی قابل طرح نیست و باید دولت لایحه بدهد لذا درحال حاضر هیات محترم دولت این لایحه را  تصویب و به مجلس ارسال کرده است.

بازنشستگان کشوری بخصوص فرهنگیان در همسان‌سازی بطور میانگین بیشتر از ۲ میلیون به حقوق‌شان اضافه نشده است و عملا با تورم لجام گسیخته، این همسان‌سازی اثر خود را از بابت قدرت خرید از دست داده است.  

 

لذا خواهشمندیم در مورد اولویت قراردادن لایحه دائمی شدن همسان‌سازی (متناسب سازی) دستور فرمائید مساعدت لازم صورت پذیرد.»

دیدگاه تان را بنویسید