جی پلاس؛

تفسیر جهانپور از وعده تزریق 400 هزار دوزی واکسن از سوی وزیر+ ویدئوی اظهارات نمکی

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت وگویی مدعی شد منظور وزیر بهداشت این نبوده که به تزریق 400 هزار دوز واکسن در روز آغاز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه اجتماعی جی پلاس: 18 تیرماه سال جاری نقل قولی از سوی وزیر بهداشت منتشر شد که خیلی زود به دلیلی برای انتقاد از عملکرد وی مبدل گشت. 

رسانه ها از قول وزیر بهداشت نوشتند: «از فردا با تزریق روزانه 400 هزار دوز واکسن با قدرت تمام واکسیناسیون کرونا شروع می شود.»

این سخنان وزیر کمتر از 24 ساعت در شبکه های اجتماعی به یک مطالبه انجامید تا جایی که حتی برخی کاربران به شوخی از میران واکسیناسیون در ساعات مختلف روز شنبه مطالبی منتشر می کردند. 

اکنون 5 روز از وعده وزیر بهداشت گذشته است و گزارشی در تایید واکسیناسیون روزانه چندصدهزار نفری در دسترس نیست.

از سویی با بالا گرفتن انتقادات کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت و گویی با روزنامه همشهری گفته است: «وزیر بهداشت هم عنوان نکرده بود که بلافاصله به ظرفیت تزریق ۴۰۰ هزار دوز واکسن در روز خواهیم رسید. صحبت‌های وزیر به این معنا بود که ما ظرفیت تزریق ۵۰۰ تا ۶۰۰هزار واکسن را هم داریم، واکسیناسیون را در هفته جاری با قدرت آغاز می‌کنیم و به ۴۰۰ هزار دوز در روز هم خواهیم رسید.»

اما ویدئوی زیر که مربوط به سخنان وزیر بهداشت است نشان می‌دهد که وی از این جملات استفاده کرده است: از فردا سهمیه بسیار زیادی تا روزی 500 تا 600 هزار دوز را شروع به تزریق خواهیم کرد. 

دیدگاه تان را بنویسید