مسئول پایگاه واکسیناسیون بیمارستان امید مشهد از تزریق واکسن کرونا به 3680 بیمار سرطانی و صعب العلاج خبر داد.

مسئول پایگاه واکسیناسیون بیمارستان امید مشهد گفت: تاکنون سه هزار و ۶۸۰ بیمار سرطانی و صعب العلاج در این بیمارستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

به گزارش جماران، وحید صلاحدید روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تزریق واکسن کرونا برای بیماران سرطانی و صعب العلاج، اوتیسم و نقص سیستم ایمنی از ۲۸ اسفند پارسال در بیمارستان امید مشهد در حال انجام است.

وی اضافه کرد: نوبت دوم واکسن کرونا برای بیماران سرطانی نیز از ۲۵ فروردین ماه شروع شده است و تاکنون ۲ هزار و ۱۵۶ بیمار سرطانی نوبت دوم را دریافت کرده اند.

سوپروایزر (مسوول) پایگاه واکسیناسیون بیمارستان امید مشهد گفت: در اوایل، بیماران سرطانی از تزریق واکسن سینوفارم استقبال نمی کردند ولی پس از آن میزان مراجعات بالا رفت.

صلاحدید، پذیرایی از بیماران و رصد و کنترل آنان پس از تزریق واکسن به لحاظ عوارض تابعه را از جمله  خدمات ارائه شده به بیماران سرطانی که واکسن دریافت کردند عنوان کرد.

وی ادامه داد: نگرفتن نوبت دوم واکسن در موعد مقرر یکی از دغدغه های بیماران  است که به آنان اطمینان می دهیم اگر نوبت دوم حتی بعد از ۶ ماه تزریق شود، بدن ایمنی خود را حفظ می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.