اعتراض بازنشستگان به اظهارات رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس در مورد صندوق های بازنشستگی

بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به اظهارات «الیاس نادران» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در مورد تورم‌زا بودن پرداخت مطالبات صندوق‌های بازنشستگی از سوی دولت، به وی پاسخ دادند: «حقوق ناچیز باز نشستگان از منابع دولت داده نمی‌شود. این قشر شایسته جامعه در طی سی سال خدمت هرماه از حقوقشان کسر شده و به صندوق ذخیره واریز شده است؛ آنهم زمانی که ارزش ریال اعتبار داشت و شما مسؤلان با برداشت از این صندوق بنفع دولت عمل کردید اما حالا در شبکه دو سیما می‌گویید که افرایش حقوق باز نشستگان باعث تورم و گرانی شده است.»

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بازنشستگان تامین اجتماعی نارضایتی خود را از اظهارات نماینده تهران و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ اعلام کردند.

ایلنا نوشت: بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به اظهارات «الیاس نادران» در مورد تورم‌زا بودن پرداخت مطالبات صندوق‌های بازنشستگی از سوی دولت، به وی پاسخ دادند: «حقوق ناچیز باز نشستگان از منابع دولت داده نمی‌شود. این قشر شایسته جامعه در طی سی سال خدمت هرماه از حقوقشان کسر شده و به صندوق ذخیره واریز شده است؛ آنهم زمانی که ارزش ریال اعتبار داشت و شما مسؤلان با برداشت از این صندوق بنفع دولت عمل کردید اما حالا در شبکه دو سیما می‌گویید که افرایش حقوق باز نشستگان باعث تورم و گرانی شده است.» 

 

 کسی به دولت اجازه داده تا در صندوق بازنشستگی زحمتکشان جامعه دخل و تصرف کند؟

 

بازنشستگان افزودند: «جناب نادران، چه کسی به دولت اجازه داده تا در صندوق بازنشستگی زحمتکشان جامعه دخل و تصرف کند؟ پیشنهاد می‌کنیم حقوق ماهانه خود را در مقابل حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی به نمایش بگذارید تا مشخص شود چه کسانی سربار هستند. آیا مسبب تورم در کشور، افرایش حقوق بازنشستگان است؟ سیاست‌های غلط اقتصادی و دیپلماسی مجلسیان و دولتیان است که چرخه اقتصاد کشور را به گونه‌ای متوقف کرده‌اند تا تورم ساعت به ساعت باعث بی‌ارزش شدن دریافتی ما گردد. بازنشستگان افزایش حقوق طلب نمی‌کنند در صورتی که شما توان کنترل تورم را داشته باشید. 

به گفته بازنشستگان «اقتصاد ایران زمانی سلامت می‌شود که دولتی ملی، با اندیشه خدمت به ملت بر سر کار آید؛ دولتی که خدمتگذار مردم باشد.»

دیدگاه تان را بنویسید