لایحه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان هنوز به مجلس نرسیده است/ بازنشستگان مدت هاست در انتظار اجرای قانون مناطق جنگی هستند

عیسی زاده نماینده مجلس گفت: لایحه دو فوریتی دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان هنوز به دست مجلس نرسیده است و باید کانون‌های بازنشستگی از مسئولان دولت به ویژه جناب آقای دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بخواهند که این لایحه را هرچه سریعتر به مجلس ارسال کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس گفت: قانون مناطق جنگی باید برای بازنشستگان اجرا شود.

دیدار بازنشستگان بهداشت درمان با مهدی عیسی زاده نماینده شهرستان میاندوآب در مجلس برگزار شد.

در این نشست، عیسی زاده درپاسخ به سوالات پوران عجول اصل (بازنشسته بهداشت و درمان) گفت: قانون  مناطق جنگی که در مجلس به تصویب رسیده است باید پیش از این اجرا می‌شد و مدیرانی که در این زمینه مسئولیت دارند موظفند قانون را برای بازنشستگان مناطق جنگی شش استان اجرا کنند.

 

بازنشستگان امیدوارند هرچه زودتر به وعده‌ها عمل شود

 

وی افزود: لایحه دو فوریتی دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان هنوز به دست مجلس نرسیده است و باید کانون‌های بازنشستگی از مسئولان دولت به ویژه جناب آقای دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بخواهند که این لایحه را هرچه سریعتر به مجلس ارسال کنند تا از طریق هیئت رئیسه و ارجاع آن به کمیسیون اجتماعی مجلس این لایحه در کمیسیون بررسی و تصویب گردد و پس از آن برای تصویب نهایی به صحن علنی فرستاده شود.

بازنشستگان امیدوارند هرچه زودتر به این وعده‌ها عمل شود به خصوص در ارتباط با قانون مناطق جنگی که بازنشستگان مدتهاست در انتظار اجرای آن هستند.

دیدگاه تان را بنویسید