جدیدترین خبر در مورد همسان‌ سازی دائمی حقوق بازنشستگان/ طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی به مجلس می رود

نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در دولت به پایان رسیده و این هفته به مجلس ارسال می‌شود و تمام پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال گذشته تا پایان دولت دوازدهم پرداخت خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در دولت به پایان رسیده و این هفته به مجلس ارسال می‌شود.

نوبخت افزود: تمام پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال گذشته تا پایان دولت دوازدهم پرداخت خواهد شد و ما این امر را به دولت سیزدهم باقی نخواهیم گذاشت.

 

رتبه بندی معلمان مراحل پایانی خود را طی می کند

 

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: لایحه نظام رتبه بندی معلمان نیز مراحل پایانی خود را طی می کند. فرهنگیان گلایه های زیادی مبنی بر عدم اجرایی شدن فوق العاده ویژه داشتند که طبق بررسی ها متوجه شدیم نو معلمان از این افزایش حقوق ها بهره مند نشده بودند.

 

فرهنگیان به دنبال افزایش از طریق فوق العاده ویژه نباشند

 

نوبخت گفت: از فرهنگیان خواهشمندیم افزایش حقوق های خود را در طرح جدید نظام رتبه بندی ببینند و به دنبال افزایش از طریق فوق العاده ویژه نباشند چرا که این طرح هر سال انجام نمی‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید