پادوانی : دیگر نمی توانم راه بروم/ آسیب دیدگی ام به نخاع رسیده

پادوانی گفت: بله دیگر نمی‌توانم راه بروم، آسیب به نخاع رسیده و در نتیجه حرکات را تحت تأثیر قرار داده است. از سینه به پایین هیچ حرکتی ندارم، متأسفانه این تشخیص پزشکی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در پنجم اسفند ماه سال ۱۳۹۶، لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی استقلال در برخورد با آرمین سهرابیان دچار مصدومیتی شدید شد. چند روز بعد از این حادثه مشخص شد مدافع برزیلی دچار ضایعه نخاعی شده و احتمال اینکه تا آخر عمر نتواند راه برود وجود دارد.

خبرورزشی نوشت؛ پادوانی بعد از عمل جراحی و چند ماه بستری در بیمارستان، راهی کشورش برزیل شد. بازیکن اسبق استقلال پس از ترک ایران، درخواست غرامت ۹ میلیون یورویی از باشگاه استقلال کرد که این مسئله با واکنش مدیران این باشگاه مواجه شد چراکه آنها معتقدند تمامی کارهای لازم در جهت بهبودی پادوانی را انجام داده‌اند و این درخواست وی ناعادلانه است.

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر ویلچرنشینی دائمی مدافع سابق استقلال منتشر شد. هواداران استقلال با انتشار تصاویری از پادوانی در این خصوص با او همدردی کردند و اعلام کردند هیچ‌گاه‌ خاطرات وی را فراموش نخواهند کرد.

در همین راستا لئوناردو پادوانی، اظهار داشت: بله دیگر نمی‌توانم راه بروم، آسیب به نخاع رسیده و در نتیجه حرکات را تحت تأثیر قرار داده است. از سینه به پایین هیچ حرکتی ندارم، متأسفانه این تشخیص پزشکی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید