چرا استقلال به پادوانی پول نمی داد؟

معاون بین‌الملل باشگاه استقلال در خصوص ناراحتی مدافع اسبق آبی پوشان توضیحاتی ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کاظم قیم در خصوص اظهارات اخیر پادووانی مبنی بر اینکه باشگاه استقلال به فکر او نیست، گفت: نمی‌دانم که چرا پادووانی این صحبت را کرده است. یکی از اولویت‌های باشگاه استقلال پرداخت مطالبات پادووانی بود و این موضوع را آقای سعادتمند از همان ابتدا بر رویش تاکید داشت.

وی افزود: حتی قبل از اینکه حکم فیفا در خصوص پادووانی صادر شود. در هرحال همانطور که در جریان هستید، قرار بود ۱۰۰ هزار دلار به این بازیکن از محل مطالبات فیفا پرداخت کنیم. در این هنگام حکم فیفا پادووانی هم صادر شد که همان ۱۰۰ هزار دلار را تایید می‌کرد. در ادامه وکیل پادووانی به باشگاه گفت که به این حکم اعتراض دارد و به همین دلیل مسئله را در CAS مطرح می‌کند.

قیم اضافه کرد: در این میان و با نظر آقای سعادتمند، ما برای اینکه حسن نیت خود را نشان دهیم، به پادووانی گفتیم که اگر مایل است، ۱۰۰ هزار دلار را دریافت کند و در کنار آن، او و وکیلش مسئله را در CAS هم دنبال کنند. بعد از این درخواست، بعد از یک هفته پادووانی شماره حسابش را اعلام کرد و گفت که اگر می‌خواهید پول را بدهید، ایرادی ندارد ولی به حکم فیفا اعتراض می‌کنیم. در ادامه با فیفا مکاتباتی داشتیم و قرار شد پادووانی تاییدیه نهایی را بدهد تا جهت پرداخت پولش اقدام کنیم اما او به ما گفت من نامه مربوط به فیفا را تایید نمی‌کنم چون می‌خواهم در CAS موضوع را دنبال کنم. ما به او گفتیم که می‌دانیم در CAS کار را می‌خواهی دنبال کنی ولی با توجه به شرایطت و نشان دادن حسن نیتمان، می خواهیم این پول را الان به تو بدهیم. با این‌حال او نامه مربوطه (تاییدیه شماره حساب به فیفا) را در نهایت تایید نکرد تا پرداخت به او تاکنون صورت نگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید