پیام ناراحت کننده پادوانی به استقلالی ها بعد از مصدومیت نخاعی+ عکس

مدافع برزیلی سابق استقلال که بعد از مصدومیت قادر به راه رفتن نیست، نسبت به بی توجهی برخی از مسئولان گلایه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لئوناردو پادوانی، مدافع برزیلی سابق استقلال در لیگ هفدهم و با لباس این تیم در حین مسابقه ای مصدوم و دچار آسیب نخاعی شد. او مدتی در ایران تحت معالجه پزشکی بود و در آن دوران قول های زیادی برای کمک به درمان وی داده شد.

این مدافع در ادامه راهی کشورش شد اما بعد از گذشت چند سال، باقی مانده مطالبات وی از سوی استقلال پرداخت نشد تا او نسبت به این موضوع به فیفا شکایت کند.

با این وجود، مطالبات وی هنوز پرداخت نشده و از طرفی در این اوضاع و احوال، کسی سراغی از او نمی گیرد. این موضوع باعث ناراحتی بیش از حد این مدافع برزیلی شده که در حال حاضر از ویلچر برای تردد استفاده می کند.

پادوانی در بخشی از دل نوشته ای که به زبان فارسی در اینستاگرام منتشر کرده نوشت: «. همانطور که شما (هواداران) هرگز مرا رها نکردید، دوست داشتم که باشگاه استقلال هم در کنارم باشد. اما به جای اینکه از من حمایت کند و من را در آغوش بگیرد و دستش را به طرفم دراز کند، مرا رها کرده است. پولی که من از طریق فیفا از باشگاه می خواهم برای این است که بتوانم درمان خود را تا آخرین روز زندگی ام ادامه دهدم. استقلال از پرداخت مطالبات من خودداری می کند. من با پوشیدن این پیراهن و در هنگام بازی و در زمین بازی مصدوم شدم. حالا من از شما می پرسم چرا آن ها با من این کار را می کنند؟ چرا حاضر نیستند به من کمک کنند؟ من چه اشتباهی کردم؟ در زمین بازی بودم و پیراهن استقلال را به تن داشتم. من افتخار می کنم که آن پیراهن را پوشیده ام و بخشی از ارتش آبی بودم.

هنگامی که من در هلال احمر تحت معالجه بودم، چندین نفر از افراد مرتبط با باشگاه، فدراسیون و دیگر مقامات پیش من آمدند و قول های زیادی دادند، عکس گرفتند و در اینستاگرام گذاشتند. در روزنامه ها گفتند که ما از پادوانی مراقبت می کنیم، او مهمان ما است، اما وقتی آن ها هلال احمر را ترک می کردند، به راحتی فراموش کردند که حتی من وجود دارم. من دوست دارم که این افراد سری به وجدان خود بزنند و به یاد داشته باشند که من زنده هستم و به کمک احتیاج دارم. قول و وعده دادن آسان است، عمل کردن به آن دشوار است ...»

حال باید دید بعد از این دل نوشته ناراحت کنند ه واحساسی، مسئولان باشگاه استقلال چه اقدامی در قبال بازیکن سابق خود انجام خواهند داد.

دل نوشته پادوانی

دیدگاه تان را بنویسید