پادووانی: فیفا استقلال را مجازات می کند/ رفتار مسئولان در این مدت شرم آور بود

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: فیفا باشگاه استقلال را محکوم به پرداخت مطالبات من کرده و هر زمان این موضوع را پیگیری می کنم فیفا مدعی است که استقلال به زودی مجازات خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ لئوناردو پادووانی در خصوص آخرین وضعیت خود در کشور برزیل اظهار داشت: در اینجا زندگی عادی ام ندارم و تلاش می کنم زنده بمانم!

فارس نوشت؛ وی در خصوص آخرین وضعیت مطالبات خود از باشگاه استقلال گفت: فکر نمی کنم کسی بیشتر از من مستحق دریافت مطالباتش باشد.مثل همیشه خبری نیست، حتی یک دلار هم از وقتی که به برزیل سفر کردم به من پرداخت نکردند.

مدافع اسبق استقلال با انتقاد از رفتار مدیران این باشگاه عنوان کرد: فیفا باشگاه استقلال را محکوم به پرداخت مطالبات من کرده و هر زمان این موضوع را پیگیری می کنم فیفا مدعی است که باشگاه باید مطالبات من را پرداخت کند و استقلال به زودی مجازات خواهد شد.

پادووانی تصریح کرد: رفتار مسئولان استقلال در این مدت شرم آور بود. نه فقط آنها بلکه همه از وضعیت جسمانی و زندگی من مطلع هستند اما اهمیتی داده نشده است.

وی در خصوص اینکه خواستار دریافت غرامت سنگین از استقلال شده و آیا فیفا با خواسته وی موافقت می کند یا خیر گفت: در این مورد نمی توانم نظر بدهم چون همه چیز در اختیار فیفا است. فقط امیدوارم پرونده سریعتر پیش برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید