استقلال در هر 27 دقیقه یک گل درلیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده

دیدار شب گذشته استقلال و الدحیل به نسبت بازی نخست دو تیم 3 گل کمتر داشت. و البته تعداد موقعیت هایی که دو تیم روی دروازه یکدیگر خلق کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آمار ثبت شده برای این بازی هم می گوید دو تیم با توجه به شناختی که از هم پیدا کرده بودند محتاط تر به نسبت بازی نخست فوتبال کردند و در دقایق پایانی هم مشخص بود هم استقلال به نتیجه ای که در بازی رقم خورده راضی است و هم الدحیل. فراموش هم نمی کنیم دو گل از 4 گلی که در این بازی به ثمر رسید از روی نقطه ی پنالتی بود. 

الدحیل در بازی دوم در 51 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود و این نشان می دهد اصلا برتری محسوسی در زمان مالیکت نسبت به استقلال نداشت چرا که آبی پوشان هم در 49 درصد از زمان بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند. تعداد پاس های دو تیم هم بهم نزدیک است. الدحیلی ها در این بازی 428 پاس بهم دادند و تعداد پاس های ثبت شده استقلالی ها تنها 7 پاس کمتر است. در شوت به چارچوب و هم چنین تعداد کرنرها الدحیل عملکرد بهتری به نسبت استقلال داشت اما با این حال ودر پایان بازی دو تیم امتیازات را به نسبت مساوی بین هم تقسیم کردند. 4 گل در این بازی که دو گل آن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید به وضوح نشان داد در بازی دوم دو تیم از حمله بی محابا روی دروازه یکدیگر دست کشیدند. حتی در دقایق پایانی بازی فرهاد مجیدی، محمد حسین مرادمند بلند قامت را به زمین بازی فرستاد تا الدحیلی روی توپ های بلندی که برای اولونگا می فرستد به گل سوم نرسند که این حربه موثر واقع شد و در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافتند. 

 

نکته ی جالب در مورد تیم استقلال تعداد گل های زده این تیم است. 13 گل در 4 بازی. معدل گل زده این تیم در هر بازی 3.25 است. به واقع استقلال در هر 27 دقیقه درلیگ قهرمانان آسیا گل زنی کرده است که این یک آمار فوق العاده خوب محسوب می شود.

42

دیدگاه تان را بنویسید