اطمینان قایدی از صعود استقلال و کری‌خوانی غیرمستقیم جانشین فرهاد مجیدی برای پرسپولیس!

مربی استقلال در نشست خبری تیمش بعد از بازی مقابل الدحیل به نتیجه این تیم مقابل اولسان که در فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را شکست داده بود اشاره کرد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی قایدی بعد از تساوی استقلال مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: در ابتدا به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. ما آمدیم که با تمام جان بازی کنیم ولی مساوی شد.

وی ادامه داد: باید خوب ریکاوری کنیم چون مسابقات خیلی فشرده است. از حالا باید برای دیدار با الاهلی آماده شویم تا در 2 رقابت آینده نتیجه لازم را بگیریم.

وی در خصوص شانس صعود استقلال گفت: مطمئن هستم که استقلال صعود می‌کند.

ماجدی: الدحیل برای تساوی آمده بود اما ما دنبال برد بودیم

فرشاد ماجدی مربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: مقابل تیم قدرتمند الدحیل بازی کردیم که در جام باشگاه‌های جهان اولسان کره جنوبی را با سه گل شکست داده بود. مقابل این تیم قدرتمند می‌توانستیم برنده باشیم که این اتفاق نیفتاد. الدحیل برای تساوی آمده بود، اما ما دنبال برد بودیم که فقط یک امتیاز به دست آوردیم.

وی با اشاره به مصدومیت سه بازیکن استقلال در این دیدار تصریح کرد: متأسفانه محمد نادری و فرشید اسماعیلی مصدوم شدند و مجبور به انجام دو تعویض اجباری شدیم. وقتی چنین شرایطی پیش می‌آید کمی کار تیمی را خراب می‌کند. دیاباته نیز به دلیل خستگی آسیب دید و اواخر بازی 10 نفره بازی کردیم. امیدوارم دیدارهای بعدی مقابل الاهلی و الشرطه عراق را ببریم و صعود کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره داوری این دیدار هم تصریح کرد: امیدوارم بازی جوانمردانه را رعایت کنند. در دیدار قبلی زمانی که بازی با نتیجه 3 - 3 پیش می‌رفت یک پنالتی که روی مهدی قایدی رخ داد، نگرفتند. برای این بازی پنالتی مشکوک برای الدحیل گرفته شد که 90 درصد پنالتی نبود. شاید پس از این پنالتی بازنده می‌شدیم. این کار خوب نبود و فیرپلی رعایت نشد. درباره ناظر بازی هم می‌خواهم صحبت کنم، وقتی سرپرست یا یکی از اعضای نیمکت الدحیل به سمت نیمکت ما اعتراض کرد، داور به یکی از مربیان ما کارت زرد داد. نمی‌دانم این چه مدل فیرپلی است.

ماجدی در پاسخ به این سؤال که «مصدومیت بازیکنان به دلیل خستگی است یا مسائلی دیگر؟»، گفت: صد درصد به خاطر خستگی است. وقتی دو مهره کلیدی را از دست می‌دهید، مجبور به تغییر تاکتیک می‌شوید. مصدومیت بازیکنان به دلیل خستگی و کاهش توان‌شان بوده است. ما اکنون سه بازیکن مصدوم داریم و امیدواریم با ریکاوری خوب آنها را برگردانیم. قطعاً برنامه‌ریزی خواهیم کرد که بهترین بازیکنان ما در زمین باشند. ایران و ایرانی با تعصب و غیرت است و مطمئناً بازیکنان جایگزین نیز در صورتی که وارد زمین شوند، برای نام استقلال تلاش خواهند کرد.

وی درباره اینکه عدم حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال تأثیری روی جریان بازی داشته است یا نه، گفت: صد درصد تأثیر داشت. مجیدی به تیم اشراف کامل دارد و کنار خط با صحبت‌هایش بازیکنان را راهنمایی می‌کند. ما نیز به‌عنوان دستیاران مجیدی صحبت‌های او را به بازیکنان گوشزد می‌کردیم. مجیدی سرمربی تیم است و نبود او تیم را تحت تأثیر قرار داده بود.

دیدگاه تان را بنویسید