جی پلاس

حواشی بازی استقلال و الدحیل| واکنش AFC به تساوی قرمز و آبی‌ها؛ فرهاد و فرزاد در آغوش هم! +عکس

تیم فوتبال استقلال در اولین بازی خود در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 45 دقیقه بامداد به مصاف الدحیل قطر رفت و با نتیجه 2 -2 متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، شاگردان فرهاد مجیدی در تیم استقلال در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 45 دقیقه بامداد یکشنبه به مصاف الدحیل قطر رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی رضایت داد.

حواشی بعد از مسابقه

سایت AFC در واکنش به نتیجه این بازی نوشت: استقلال و الدحیل در یک بازی حساس و نزدیک به تقسیم امتیازات رضایت دادند. الدحیل با این تساوی صدرنشین ماند. استقلال هم با 7 امتیاز به رده دوم رسید.

نشریه «استاد الدوحه» قطر در واکنش به این تساوی نماینده کشورش مقابل شاگردان مجیدی نوشت: الدحیل با تساوی در بازی برگشت مقابل استقلال صدرنشین گروه سوم لیگ قهرمانان باقی ماند.

الدحیل با این تساوی و 8 امتیاز صدرنشین ماند. استقلال هم 7 امتیازی شد و به رده دوم رسید. الاهلی عربستان هم با 7 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت. الشرطه عراق هم بدون امتیاز خداحافظی زودهنگامی از رقابت ها داشت.

طبق هماهنگی های انجام شده دیاباته صبح یکشنبه در محل اردوی استقلال در جده از پای مصدومش توسط کادر پزشکی MRI گرفته می شود تا میزان آسیب دیدگی او مشخص شود. باید منتظر ماند و دید دیاباته می تواند استقلال را در بازی پنجم لیگ قهرمانان مقابل الاهلی عربستان همراهی کند یا خیر.

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الدحیل قطر شیخ دیاباته

حواشی قبل از مسابقه

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، وریا غفوری، مهدی قایدی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، امیر ارسلان مطهری، شیخ دیاباته.

ترکیب الدحیل: صلاح زکریا، علی کریمی، مایکل اولونگا، المعز علی، سلطان البریک، عبدالله عبدالسلام، ادمیلسون جونیور، اسماعیل محمد، بسام الراوی، مهدی بن عطیه و محمد موسی

استقلال با سه تغییر مقابل الدحیل

با نظر فرهاد مجیدی در این مسابقه وریا غفوری، مهدی مهدی پور و عارف غلامی جانشین احمد موسوی، مسعود ریگی و محمد حسین مرادمند شدند.فرهاد مجیدی به دلیل محرومیت از روی سکوها بازی را نظاره کرد. فراز کمالوند در کنار خط نکات لازم را به استقلالی‌ها منتقل می‌کرد.

حواشی مسابقه:

* محمد نادری در همان 20 دقیقه ابتدایی مصدوم شد و جای خود را به میلیچ داد.

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الدحیل قطر محمد نادری

* بعد از اعلام پنالتی که توسط کریمی روی اسماعیلی انجام شد، هافبک ایرانی الدحیل به تصمیم داور اعتراض کرد.

* در دقیقه 30 تکل دیاباته روی پای مدافع عراقی الدحیل با اعتراض شدید این بازیکن همراه شد.

* شیخ دیاباته با گلی که وارد دروازه الدحیل کرد، در این مسابقات 3 گله شد. این بازیکن در بازی با الشرطه یک گل و در بازی رفت با الدحیل نیز یک گل به ثمر رساند.

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الدحیل قطر شیخ دیاباته

* بعد از گل استقلال، فرهاد مجیدی روی سکو برادر خود را در آغوش گرفت.

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الدحیل قطر فرهاد مجیدی

* در اواخر نیمه اول رشید مظاهری دچار مصدومیت شد اما بعد از دقایقی به بازی ادامه داد.

دیدگاه تان را بنویسید