روزنامه الوطن نوشت؛

ضد حمله‌های استقلال بسیار خطرناک بود

الوطن در چاپ امروز خود به بررسی بازی هیجانی الدحیل و استقلال پرداخت و از ضدحمله‌های نماینده ایران تمجید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بامداد امروز در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال و الدحیل یک مسابقه جذاب دیگر را به نمایش گذاشتند و در نهایت به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

روزنامه الوطن در گزارش خود به تمجید از عملکرد الدحیل و استقلال پرداخت و این مسابقه را یک جدال هیجانی دانست. الوطن در گزارشی با عنوان «الدحیل صدرنشینی در آسیا را حفظ کرد» نوشت که ضدحمله‌های استقلال بسیار خطرناک بود ولی الدحیل هم توانست با مربع معز علی، اولونگا، اسماعیل محمد و ادمیلسون حملات خوبی را روی دروازه حریف ساخته و پرداخته کند.

این روزنامه قطری همچنین از اعتراض بازیکنان الدحیل به پنالتی استقلال و گل شیخ دیاباته صحبت کرد و نوشت: بازیکنان قطری نسبت به تصمیم داور بازی، محمد تقی، اعتراض داشتند و بر این باور بودند که اتفاق خاصی بین کریمی و اسماعیلی رخ نداد و نمی‌توانست آن صحنه پنالتی باشد.

هیجان در گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به اوج خود رسیده و 2 بازی بعدی با حساسیت بالا دنبال خواهد شد. الدحیل با 8 امتیاز صدرنشین این گروه است و پس از آن استقلال با 7 امتیاز دوم و الاهلی عربستان با 7 امتیاز در جایگاه سوم جای دارد. الشرطه عراق با صفر امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

دیدگاه تان را بنویسید