صحبت‌های اولونگا بعد از دبل مقابل استقلال/ لموشی از علت اشتباهات الدحیل گفت

مهاجم گلزن الدحیل بعد از تساوی مقابل استقلال گفت: تساوی برای ما خوب بود چون موفق شدیم صدرنشین بمانیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الدحیل رفت. این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

سرمربی الدحیل: یک بازی چالشی دیگر مقابل استقلال داشتیم

صبری لموشی بعد از پایان این بازی در نشست خبری گفت: یک مسابقه دیگر با استقلال داشتیم و یک بازی چالشی دیگر شد. البته این بازی نسبت به گذشته از حیث موقعیت های گلزنی کاملا متفاوت بود. استقلال با پنالتی جلو افتاد و ما هم بازی را با ضربه پنالتی به تساوی کشاندیم.

وی ادامه داد: هر دو تیم با قدرت وارد زمین شدند و به دنبال 3 امتیاز بودند تا شانس خود را برای صعود حفظ کنند. اشتباهاتی را در داخل زمین داشتیم که دلیلش خستگی بازیکنان بود.

سرمربی الدحیل عنوان کرد: دو بازی مهم پیشرو داریم و باید در هر دو با قدرت وارد زمین شویم تا بتوانیم به صدرنشینی خود ادامه دهیم و راهی مرحله بعد شویم. بدون شک قبل از دیدار با الشرطه عراق باید بازیکنان از لحاظ بدنی ریکاوری شوند.

اولونگا:‌می‌خواهیم صدرنشین صعود کنیم

مایکل اولونگا زننده هر دو گل الدحیل بعد از بازی گفت: تساوی برای ما خوب بود چون موفق شدیم صدرنشین بمانیم. هر دو تیم تمام تلاش خود را کردند. ما در این بازی به دنبال 3 امتیاز بودیم.

وی افزود: تحکیم صدرنشینی برای ما اهمیت زیادی داشت. هدف ما صعود به مرحله بعد به عنوان صدرنشین است. باید در تمام بازی های پیشرو برای برد بجنگیم. هنوز 2 مسابقه مهم مقابل الشرطه و الاهلی داریم و باید در هر دو برنده شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید