آماده باش در شیراز در پی طوفان/ 18 تن مصدوم شدند/ لغو تمام پروازهای شیراز

با وزش باد شدید و تندباد از صبح امروز در شیراز ۱۸ نفر به این خاطر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۱۵ نفر راهی مراکز درمانی و ۳ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند. همچنین تمام پروازهای فرودگاه شیراز در پی وزش باد شدید و کاهش دید افقی لغو شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ وزش باد شدید و تندباد در شیراز باعث مصدومیت ۱۸ نفر شد.

 «دکتر محمدجواد مرادیان» با بیان این خبر گفت: با وزش باد شدید و تندباد از صبح امروز در شیراز ۱۸ نفر به این خاطر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۱۵ نفر راهی مراکز درمانی و ۳ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

مدیر اورژانس فارس از افتادن تابلویی در ورودی شهر شیراز بر روی خودرو پراید خبر داد و گفت: در ساعت ۱۹:۵۱ این حادثه به اورژانس اطلاع داده شد و ۵ مصدوم این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز اظهار داشت: با توجه به وزش شدید باد  در شیراز، ایستگاه های آتش نشانی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.  

قانع از شهروندان خواست در صورت عدم کار ضروری در زمان وزش شدید باد از خانه خارج نشوند و در صورت حضور در معابر عمومی از اماکن مسقف عبور کرده و در فضای باز قرار نگیرند.  

وی از شهروندان شیرازی خواست  از قرار گرفتن روی لبه بام ها و ارتفاعات در زمان وزش شدید بادخودداری کنند. همچین در صورت امکان از تردد زیر ساختمان های نیمه ساز، درختان و تیرهای برق جلوگیری شود چرا که امکان سقوط وجود دارد.همچنین از آسانسور به دلیل احتمال قطعی برق استفاده نگردد.  

قانع همچنین اضافه کرد از شروع طوفان تا کنون 30 حادثه اعم از شکستگی درختان، قطع برق، حبس در آسانسور سقوط سقف های شیروانی و... به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شیراز اعلام شده است که در کوتاه ترین زمان برطرف و ایمن سازی شد.

حجم ویدیو: 881.67K | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید