مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: برق ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی پایش و برق مراکز پر مصرف قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به افزایش مصرف برق و مواجه شدن کمبود سوخت نیروگاه‌های تولید برق، مصرف برق ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی پایش و برق مراکز پر مصرف قطع خواهد شد.

به گزارش جماران، خلیل عوض زاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از تشکیل تیم ارزیاب این شرکت به منظور رصد و پایش چگونگی مدیریت مصرف انرژی در ادارات، دستگاه ها و نهادهای اجرایی خبر داد و اظهارداشت: با تشکیل این تیم مصرف انرژی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به صورت روزانه رصد می‌شود و ادارات پر مصرف به حوزه استانداری معرفی و در صورت عدم رعایت مصرف بهینه انرژی برقشان قطع خواهد شد.

وی بیان کرد: این کارگروه شامل ۲ تیم به صورت شبانه روز با بازدید میدانی از سطح ادارات سیستان و بلوچستان چگونگی وضعیت مصرف برق این مراکز را رصد می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این طرح با همکاری بسیج ادارات در حال انجام است افزود: پیرو حضور و دیدار فرمانده بسیج ادارات استان در ستاد این شرکت، تمامی فرمانده‌هان و نیروهای بسیجی ادارات آمادگی کامل خود را برای همکاری در این طرح اعلام کردند.

وی ادامه داد: استفاده حداکثری از نور طبیعی و نظارت بر مصرف روشنایی ساختمان ها، خارج کردن دستگاه هایی همچون اسکنر، پرینتر و تلویزیون از حالت آماده به کار، تنظیم درجه حرارت محیط در دمای مناسب ( ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد)، کاهش درجه حرارت آب گرم مورد استفاده در ساختمان، سرویس به موقع لوله ها و اتصالات، تمیز نگه داشتن سطوح وسایل گرمایشی و عایق کاری مناسب تاسیسات، تنظیم برنامه ای برای اینکه تاسیسات گرمایشی مرکزی یک ساعت قبل از شروع به کار کارکنان روشن شده و حداقل ۲ ساعت قبل از خروج و تعطیلی اداره خاموش شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.