مرفاوی خبر داد؛

فکری لیست نقل و انتقالات را به باشگاه استقلال ارائه داد

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فکری لیست بازیکنان مورد نظر خود را به مدیران تحویل داده است و امیدوارم در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی در رابطه با شرایط این تیم اظهار داشت: یک سری مسائل و مشکلات در تیم وجود داشت که یکی از آن ها نبود زمین تمرین مناسب بود. پس از اینکه از زمین نفت تهرانسر به مجموعه انقلاب رفتیم با زمین خاکی و پر از سنگ و سرامیک رو به رو شدیم که این در شأن استقلال نیست.

او افزود: محمود فکری لیست نقل و انتقالات را به باشگاه ارائه داده و در نظر داریم خط هافبک و حمله خود را تقویت کنیم.

مربی استقلال درباره انتشار قرارداد وریا غفوری (کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران) بیان کرد: من نمی‌دانم در این باره حرفی بزنم و نمی‌دانم چه کسی از باشگاه یا بیرون باشگاه قرارداد غفوری را لو داده است؛ اما به طور کلی قرارداد بازیکن و باشگاه باید محرمانه باشد.

او ادامه داد: ما از اول فصل مشکلات بسیاری داشتیم و تمرینان پیش از فصل را دیر شروع کردیم و همین موضوع باعث شد، خیلی از بازیکنان ما مصدوم شوند و به همین خاطر مجبور شدیم در ترکیب تیم تغییر داشته باشیم. روی تغییر ترکیب حساس هستیم و دوست نداریم مدام تغییر عوض شود.

مرفاوی بیان کرد: محمد نادری دچار کرونا شد و دوباره آسیب دید و سپس او را بیرون گذاشتیم که گفتند چرا این بازیکن بیرون است. در تیم‌های بزرگ همیشه مشکلات است و استقلال هم همیشه مشکل خاص خودش را دارد.

دستیار فکری بیان کرد: بعد از بازی نساجی مشکلاتی به وجود آمد. ما هر وقت دیداری را با برد پشت سر می گذاریم، برخی ها می‌گویند شانسی بردیم! بازیکنان مشکلات قراردادی دارند و اول فصل طور دیگری با آن‌ها صحبت شده و اکنون موضوع فرق کرده است. بازیکن حق دارد نگران قرارداد خود باشد، چون این موضوع شفاف نیست. اول فصل یک مدیر با آن ها قرارداد بسته و اکنون مدیر دیگری آمده است، من درباره قرارداد حرف نمی‌زنم، اما به بازیکنان حق می‌دهم.

او درباره دیدار با سپاهان بیان کرد:  تیم سپاهان خوب بازی کرد و گل‌های خوبی را به ثمر رساند. شاید اگر اول ما گل می‌زدیم، برنده دیدار می‌شدیم اما این اتفاق رخ نداد و همین موضوع باعث شد روحیه بازیکنان ما به هم بریزد.

 

دیدگاه تان را بنویسید