وریا غفوری به دنبال فسخ قرارداد با استقلال؟!

کاپیتان استقلال 15 روز پیش نامه ای به مدیران استقلال داده و اعلام کرده بود که اگر تا 10 روز دیگر مطالبات خود را دریافت نکند قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ می کند که در حال حاضر 5 روز از این مهلت گذشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، این روزها بحث قرارداد وریا غفوری به مشکل بزرگی برای استقلال تبدیل شده است و هر روز اخبار جدیدی در این باره منتشر می شود.

اما ماجرای اصلی وریا غفوری این است که کاپیتان استقلال 15 روز پیش نامه ای به مدیران استقلال داده و اعلام کرده بود که اگر تا 10 روز دیگر مطالبات خود را دریافت نکند قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ می کند که در حال حاضر 5 روز از این مهلت گذشته است.

این در حالی است کسانی که از نامه وریا غفوری به باشگاه استقلال مطلع بودند پیش بینی می کردند کاپیتان آبی ها بعد از بازی با سپاهان تصمیم خود مبنی بر فسخ قرارداد را رسانه ای می کند اما چون آبی ها در این بازی شکست خوردند، احتمالا وریا غفوری برای اینکه جایگاهش در تیم متزلزل نشود از تصمیم خود منصرف شده است.

آنچه مسلم است وریا غفوری از 5 روز پیش مجاز بوده قرارداد خود را به صورت یکطرفه با استقلال فسخ کند و او هر روزی که بخواهد می تواند این تصمیم مهم را عملی کند.

وریا غفوری به 2 دلیل با باشگاه استقلال مشکل دارد، یکی بابت متمم 500 میلیونی که از 5 سال پیش در قراردادش وجود داشت. ظاهرا نهادهای نظارتی این متمم را قبول نکرده اند و دوم هم اینکه مدیران استقلال قرارداد جدید این بازیکن را قبول ندارند و معتقدند با او باید مطابق قرارداد قبلی که مبلغ آن 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بود رفتار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید