پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

نوری: استقلال نیاز به آرامش دارد/ رفتار فکری غیرحرفه ای است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد آبی پوشان پایتخت در نیم فصل اول توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با جی پلاس، درباره شکست این تیم برابر  سپاهان اظهار کرد: یکی از بدترین بازی های  استقلال در نیم فصل اول را شاهد بودیم و بازیکنان انگیزه و تمرکز لازم را نداشتند و خط دفاع آبی پوشان روز بدی را گذراند و ضریب اشتباهشان زیاد بود. مدافعان  استقلال در یارگیری حریف به درستی وظیفه خود را انجام ندادند و سپاهان از روزنه دفاعی استقلال به خوبی استفاده کرد و 2 گل به ثمر رساند. همچنین هافبک ها به خوبی برای مهاجمان موقعیت  سازی نکردند تا آنها گلزنی کنند. 

او افزود: به نظرم تیم استقلال نیاز به آرامش دارد و جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار می شود و امیدوارم مسئولان استقلال راهکاری در نظر بگیرند تا این تیم با قدرت بازی های نیم فصل دوم را شروع کند. هواداران استقلال فقط قهرمانی می خواهند و مسئولان باید این تیم را تقویت کنند تا خواسته های هواداران برآورده شود. 

نوری درباره رفتار فکری در نشست خبری بعد از بازی استقلال و سپاهان گفت: رفتار فکری را تایید نمی کنم و او غیرحرفه ای برخورد کرده است اما تیم استقلال باخت بدی داشت و صدر جدول هم از دست داده بود وخبرنگاران هم شیطنت کردند و سوال حاشیه ای از فکری پرسیدند و به طور حتم او برای رفتارش توجیهی دارد!

پیشکسوت استقلال درباره  نظرش در مورد تغییرو تحولات کادر فنی استقلال بیان کرد: فکری و دستیارانش سالیان سال در استقلال بازی کردند و آنها استقلالی اصیل هستند. البته من در جایگاهی نیستم که درباره وضعیت کادر فنی صحبت کنم و هیات مدیره باید در این باره تصمیم بگیرد. همچنین تیم استقلال جایگاهش بد نیست اما هواداران ناراحت هستند و امیدوارم مسئولان با همفکری یکدیگر بهترین تصمیم را بگیرند. به هر حال اگر صلاح به تغییر کادر فنی است صورت بگیرد چون کسی بالاتر از نام استقلال نیست. 

او در پایان گفت: در حال حاضر تیم استقلال نیاز به تقویت دارد  تا آرامش در  این تیم حکمفرما شود. همچنین استقلال مدعی قهرمانی است و نباید بگذاریم تا دشمنان از این موقعیت استفاده کنند و حاشیه برای تیم ما به وجود آید. 

 

دیدگاه تان را بنویسید