وقتی جان مسافران یک هواپیما برای مربی استقلال اهمیت ندارد!

با وجود سخت گیری های ابتدایی در خصوص ارائه نتایج تست کرونا تیم ها در لیگ برتر اما یکی از مربیان استقلال در حالی که مشکوک به کرونا بود و در نهایت تست او هم مثبت شد به راحتی با هواپیما سفر کرد و جان افراد دیگری را به خطر انداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ قبل از دیدار سپاهان و استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، علی اصغر قربانعلی‌پور مربی آبی ها به علت ابتلا به کرونا اردوی این تیم را ترک کرد. البته او همراه با کارون استقلال به اصفهان رفت اما شب قبل از بازی به تهران برگشت و بعد از اخذ تست کرونا از او مشخص شد این مربی نیز به این ویروس مبتلا شده است.

خبرآنلاین نوشت؛ نکته تعجب برانگیز این است که در فصل پیش و اوایل لیگ بیستم تست کرونا از همه تیم ها براساس برنامه زمانی گرفته می شد و قبل از هربازی نتیجه آزمایش های یک تیم رسانه ای نیز می شد اما مشخص نیست که قربانعلی پور چگونه ۴۸ ساعت قبل از بازی نتیجه تستش مشخص نشد و کمتر از ۲۴ ساعت مانده به دیدار برابر سپاهان به تهران بازمی گردد و تست می دهد؟!

باشگاه هایی که میلیاردها پول به بازیکنانشان می دهند حتی برای حفظ جان تیم خود و حریف هیچ اهمیتی قائل نیستند و مهم ترین کار ممکن یعنی تست کرونا را انجام نمی دهند. البته این موضوع نقص سازمان لیگ است که مدرکی از تیم ها نمی خواهد و گویا آن ها نیز به مانند برخی از مردم بعد از کاهش آمار مرگ و میر بی خیال رعایت پروتکل ها شده اند!

این اتفاق علامت سوال های زیادی دارد چرا که هنوز مشخص نیست آیا این ویروس از طریق این مربی به بازیکنان یا دیگر اعضای استقلال هم منتقل شده یا خیر؟ چرا که اکثر اعضای تیم بدون ماسک در کنار هم قرار داشتند و در سفر به اصفهان نیز همراه هم بودند.

نکته تعجب برانگیز دیگر هم این است که این مربی بدون آن که از مثبت یا منفی بودن نتیجه تست خود مطمئن باشد سوار برهواپیما شده و به تهران بازگشته است؟! در حالی که او در کنار مسافران دیگری بوده و این امکان وجود دارد که آن ها را هم مبتلا کرده باشد! موضوعی که وظیفه شهروندی هرشخصی است و در صورت پیگیری این عمل قربانعلی پور می تواند جریمه هم داشته باشد چرا که به راحتی جان افراد حاضر در هواپیما را به خطر انداخته است.

به نظر می رسد پروتکل های بهداشتی در تمرینات استقلال یا حداقل از سوی اعضای کادرفنی این تیم به درستی اجرا نمی شود چرا که پیش از این هم صمد مرفاوی و حنیف عمران زاده هم به بیماری کووید ۱۹ دچار شده بودند که این موضوع نه فقط برای اعضای این تیم بلکه برای دیگر بازیکنانی که رو به روی استقلال قرار می گیرند خطرناک است اما متاسفانه هیچ اهمیتی داده نشده است و با این اتفاق ثابت شد که دیگر خبری از نظارت ستادمبارزه با کرونا ورزش در لیگ برتر نیست!

 

دیدگاه تان را بنویسید