جی پلاس

کدام یک علت حواشی اخیر استقلال است؟ شما نظر بدهید

بعد از شکست برابر سپاهان، انتقادات نسبت به عملکرد استقلال به خصوص سرمربی این تیم افزایش پیدا کرد و با وجود اینکه شاگردان محمود فکری جزو مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شوند اما حواشی اطراف این تیم بسیار زیاد است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال استقلال با سرمربی گری محمود فکری نسبت به چند فصل اخیر عملکرد بهتری داشته و جزو مدعیان اصلی قهرمانی لیگ بیستم محسوب می شود.

باوجود چنین کارنامه ای، کارشناسان و هواداران این تیم شیوه بازی آبی پوشان را با توجه به بازیکنان و ابزار موجود قابل قبول نمی دانند. بعد از شکست برابر سپاهان و از دست رفتن قهرمانی نیم فصل انتقادات نسبت به محمود فکری افزایش پیدا کرد هرچند که او تا همین جای فصل نیز نسبت به بسیاری از مربیان فصول گذشته بهتر نتیجه گرفته است.

با این حال حواشی استقلال در هفته های اخیر بیش از گذشته شده و همین باعث از دست رفتن تمرکز این تیم شده است در حالی که آن ها هنوز هم مدعی قهرمانی هستند و فاصله امتیازی زیادی با صدر ندارند (با فرض قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل) و همین باعث شده که محمود فکری از این اظهارنظرها ناراحت باشد.

در شرایطی که هواداران استقلال امیدوار به کسب قهرمانی در فصل جاری هستند، استقلال روند باثباتی در هفته‌های خیر نداشته و در عوض حواشی به شدت بیش از قبل شده و حالا حاشیه جای متن را گرفته است.

شما درباره علت حواشی اخیر استقلال و عدم نتیجه گرفتن این تیم نظر بدهید و برای ما بنویسید که کدام یک نقش بیشتری در حواشی  اخیر این تیم داشته است؟

1- کادرفنی

2- بازیکنان

3- مدیریت

4- سایر عوامل

(لطفا کامنت بگذارید؛ نظراتی که حاوی توهین یا الفاظ نامناسب باشد منتشر نخواهد شد)

 

  • ناشناس ارسالی در

    ا

  • پویا ارسالی در

    کادر فنی خصوصالجبازیهای فکری

  • علی رضا بخشی ارسالی در

    صد درصد کادرفنی ضعیف استقلال درحواشی استقلال نقش داشته ودارند

  • حسن انصاری ارسالی در

    به نظر من نا دیر نشده محمود فکری استفا بده یا اخراج بشه هر کسی بازی های استقلال را دیده میدونه ک اصلا تاتیک تیمی وجود نداره و اگر تا حالا نتیجه ای گرفته شده نبوغ بازی کنان بوده

  • ناشناس ارسالی در

    عدم حمایت پیشکسوتان باشگاه از مدیریت باشگاه و کادر فنی و بزرگ کردن مسائل باشگاه که باعث حاشیه برای تیم را به دنبال دارد

دیدگاه تان را بنویسید