ربیعی:‌ مس رفسنجان را از نظر شخصیتی به تیم‌های لیگ برتری رساندیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ذوب‌آهن تیم با کیفیتی است و برای بازی امروز توجهی به جایگاه این تیم نداشتیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد ربیعی پس از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور گفت: به مجموعه مدیریتی ذوب‌آهن، کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن خسته نباشید می‌گویم. بازی بسیار خوبی بود و قبلاً هم گفته بودم که توجهی به جایگاه این تیم نخواهیم کرد. به نظرم بازی تماشاگر پسندی بود و هر دو تیم فرصت های زیادی ایجاد کردند.

وی ادامه داد: در نیمه اول توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم پیش‌بینی می‌کردیم که شرایط تغییر کند. تیم حریف به پنالتی رسید و توانست گل بزند. پس از آن برنامه‌های خود را تغییر دادیم و با شجاعت و عطشی که برای کسب 3 امتیاز داشتیم توانستیم برنده بازی شویم. این پیروزی را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم که بسیار تیم را دوست دارند و ما را حمایت می‌کنند. به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم و به آنها افتخار می‌کنم. نیم فصل اول مسابقات تمام شد و فکر می‌کنم توانستیم که مس رفسنجان را از نظر شخصیتی به تیم‌های لیگ برتری برسانیم. 

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: خوشحالم که این شخصیت خوب را به کمک همه ساختیم. از نظر ذهنی باید آماده نیم فصل دوم شویم تا مسیر پدیده بودن و شگفتی‌سازی ما ادامه داشته باشد. نوید این را می‌دهم که در ادامه از نظر کیفی هم رشد کنیم. امیدوارم در وضعیت کنونی که درگیر بیماری و کرونا هستیم توانسته باشیم شادی را به مردم رفسنجان، فاتحان اروند، دیار عشق و علاقه و شرافت تقدیم کرده باشیم. از صمیم قلب برای هواداران‌مان خوشحالم هستم که اهمیت زیادی برای ما دارند. نیم فصل اول تمام شده و چون تعطیلی نداریم، باید خیلی زود برای دور برگشت آماده شویم. به تمام بازیکنانی که در ترکیب، روی نیمکت یا روی سکو بودند تبریک می‌گویم که با قلب‌های خود معنی واقعی تیم بودن را نشان دادند. 

ربیعی درمورد داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: نیمکت ما زیاد به داوری کاری ندارد. احساس می‌کنم شروع اعتراض‌ها به داوری از سوی نیمکت حریف بود. مربی خارجی حریف برخلاف بسیاری از مربیان خارجی در تمام طول بازی درحال اعتراض به داوری بود. باشگاه ذوب‌آهن همیشه برای من قابل احترام است. حق طبیعی ما است که در چند صحنه برای احقاق حق خود به داور اعتراض کنیم. داور بازی را می‌شناسم که بسیار جوان و آینده‌دار است، اما در مورد عملکرد امروز او الان نظری نمی‌دهم.

وی در مورد لیست ورودی و خروجی تیمش، تصریح کرد: اگر نیاز به ترمیم داشته باشیم مثل تیم‌های دیگر با دقت این کار را خواهیم کرد. شاید ثبات روی بخشی از تیم داشته باشیم، اما ما از دسته اول صعود کرده‌ایم و محدودیت‌هایی در ابتدایی فصل داشتیم، اما باید قدم‌های خوبی برداریم تا شرایط تیم بهتر شود. مسیر نقل و انتقالات را از مسیر رسانه‌ای باشگاه پیگیری کنید و هرگونه گمانه‌زنی غیر از رسانه اصلی باشگاه را جدی نگیرید. ما از فردا تازه روی این موضوع تمرکز خواهیم کرد. 

دیدگاه تان را بنویسید