ربیعی: فشار روی بازیکنانم با این بُرد کم شد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برای این بازی تغییر سیستم داشتیم توانستیم برنده شویم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد ربیعی پس از پیروزی مس رفسنجان مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: به تیم نفت مسجد سلیمان تبریک و به بازیکنانم خداقوت می‌گویم. به دلیل بازی با برنامه و منظمی که انجام دادیم و رشادتی که باز هم مثل بازی های گذشته داشتیم توانستیم بازی را برنده باشیم. با ریتم دیگری بازی را شروع کردیم. تغییر سیستم داشتیم و بچه ها کارشان را خوب انجام دادند.

وی ادامه داد: حریف در انتهای بازی یکی دو موقعیت داشت اما ما موقعیت های بی شماری داشتیم.  به خصوص در نیمه اول، خوشحالم هنوز با همان روشی که بازی می‌کنیم ایجاد موقعیت می‌کنیم و جلو می‌رویم. روندی که در سه هفته گذشته داشتیم برایمان قابل دفاع است. در 4 بازی اخیر تیم ما در بخش دفاعی بهتر کار کرده، یک گل خورده داشتیم که مقابل تراکتور و روی یک غفلت بود.

سرمربی مس اضافه کرد: در آن بازی حق تیم ما سه امتیاز بازی بود. این پیروزی را از صمیم قلبم به هواداران واقعیمان در رفسنجان تقدیم می‌کنم. نگران بودند و ما هم شرمنده شان بودیم. الان خوشحالم که گل زدیم و گل نخوردیم. توانستیم یک پیروزی خوب بگیریم امیدوارم با حمایت هواداران این روند ما ادامه داشته باشد.

ربیعی در مورد کسب این سه امتیاز گفت: لیگ طوری است که فعلا مبنای قضاوت ندارد. شما ببینید تیمی در هفته قبل سه گل خورد، هفته بعدش 4 گل زد. هفته های ابتدایی به خصوص برای تیم ما که پایه دیگری داشته و از لیگ یک به لیگ برتر آمده، تا با محیط منطبق شود چالشی‌هایی داشت که آن‌ها را پذیرفته بودیم و قبول کردیم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: روی باور بچه ها بیشتر کار می‌کنیم. کاری هم به نتایج تیم‌های دیگر نداریم. وظایف خودمان را انجام ‌می‌دهیم و بازی به بازی جلو می‌رویم. در بازی با سایپا هم خوب بازی کردیم. مقابل تراکتور هم همینطور. وقتی روند کیفی دارید، نمی‌توانید زیاد نگران باشید و دغدغه آینده را داشته باشید. اگر بد بازی کنیم و ببریم می‌توانیم نگران آینده باشیم اما اگر روند کیفی داشته باشید و حتی ببازید باید صبور و مطمئن باشید چون ریتم، اصول و سبکتان را جلو می‌برید.

وی تصریح کرد: در نهایت موفقیت در آینده می‌تواند نصیب ما شود. نفت مسجد سلیمان تیم خیلی خوبی است که به پرسپولیس نباخت و سپاهان را برد. ما امروز به نظرم این تیم را در اختیار داشتیم. در لحظاتی از بازی آن ها توانستند روی بازی مستقیم با مهاجمی که تازه به زمین آوردند موقعیت ایجاد کنند ولی در مجموع تیم ما ریتم و نظم درستی داشت. این را در 4-5 بازی اخیر داشتیم. بعضی اوقات فشار روی بازیکنان آنقدر زیاد بود که در زدن ضربات آخر دچار مشکل می‌شدیم.

ربیعی اضافه کرد: امروز هم در نیمه اول دیدید که چقدر نزدیم و در نیمه دوم هم چقدر پاس آخر یا ضربه آخر دچار مشکل شد. سه چهار توپ از عرض دروازه عبور کرد. اما خوشحالم که بچه‌ها با این پیروزی می‌توانند از فشار خارج شوند. ان شاالله با تمرکز بهتر و باور بیشتر این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد. من به تک تک آن ها ایمان دارم و به شرفشان درود می‌فرستم. چون فعل خواستن را صرف کردند و امیدوارم مردم رفسنجان هم شاد باشند.

وی در مورد اعتراض به داوری گفت: من امروز اعتراضی به داوری نداشتم اما یکی دو صحنه شاید داور یک چیز دیگری دید. یک صحنه آفساید را خیلی اعتراض داشتم. از نظر من چون نسبتا با کمک داور در یک خط بودیم، توپی که آذرباد برای طرحانی فرستاد در نیمه اول آفساید نبود. این نظر من است. فیلم را ببینم بهتر می‌توانم قضاوت کنم. در کل داوری مشکلی نداشت. به آن ها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید