ربیعی: به دیدار با استقلال با دید خوب نگاه می کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:اتفاقات این چنینی برای برخی تیم‌ها خوب است و برای برخی تیم‌ها بد و ما به قسمت خوب آن نگاه می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار فردا در خصوص اینکه بازی با استقلال در هفته اول خوب است یا بد، گفت: به نیت خیر نگاه می‌کنیم و این مصلحت است. اتفاقات این چنینی برای برخی تیم‌ها خوب است و برای برخی تیم‌ها بد و ما به قسمت خوب آن نگاه می‌کنیم.

وی افزود: با تیم پر هواداری بازی داریم که کادرفنی و بازیکنان خوبی هم دارد. بازیکنان ما عطش بالایی برای این مسابقه دارند و این از نظر روحی به سود تیم ماست. شاید قرعه در مسابقات لیگ تأثیرگذار باشد، اما ما به این مسئله هم نگاه خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: بازی فوتبال برای تماشاگران است و جذابیت مسابقات بدون آنها کاهش پیدا خواهد کرد و این را طبیعی می‌دانم. دوست داشتم برای بازی با استقلال هواداران حضور داشته باشند و برای هواداران خودمان هم در رفسنجان رخ دهد، چون برای اولین بار فوتبال رفسنجان در سطح اول فوتبال کشور است. کاش ویروس منحوس کرونا نبود تا تماشاگران می‌توانستند در رفسنجان از تیم ما حمایت کنند، اما این شرایط برای همه تیم‌هاست.

 

دیدگاه تان را بنویسید