صعود دشوار منچستریونایتد در جام حذفی

منچستریونایتد در دیداری دشوار موفق شد با یک گل وستهام را شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شیاطین سرخ که در هفته های اخیر در لیگ برتر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته بودند، امشب با یک گل در جام حذفی شاگردان دیود مویس را مغلوب کرده و راهی دور بعد شدند.

ورزش سه نوشت: یونایتد بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 11 و با حرکت الکس تلس صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه آنتونی مارسیال در آخرین لحظه به اوگبونا برخورد کرد. در دقیقه 22 مارکوس راشفورد با حرکتی تکنیکی از سمت راست خود را به دروازه وستهام نزدیک کرد، اما ضربه او به مدافعان وستهام خورد و راهی به دروازه نیافت.

در اواسط نیمه اول و روی ارسال الکس تلس باز هم یونایتد موقعیت گلزنی داشت، اما ضربه ویکتور لیندلوف بعد از برخورد به داوسون با مهار درخشان فابیانسکی همراه شد. در دقایق باقیمانده نیمه اول اتفاق چندانی روی دروازه دو تیم رخ داد و نیمه نخست بدون فرصت چندان مهمی روی دروازه ها با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی حرکت مارسیال یونایتد این فرصت را داشت که به گل اول مسابقه دست پیدا کند، اما ضربه راشفورد با مهار خوب فابیانسکی همراه شد. در دقیقه 71 و روی اثرگذاری آرون فان بیساکا درون محوطه جریمه بود که هندرسون به اشتباه در حال باز کردن دروازه خودی، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه وستهام به بیرون رفت.

دقایقی بعد برونو فرناندز در گوشه محوطه صاحب فرصت شده و شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه ستاره پرتغالی به ریسه برخورد کرد. در ادامه اتفاقی رخ نداد و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

اما در دقیقه 97 یونایتد به گل اول دست یافت. پاس زمینی و رو به بیرون راشفورد در محوطه به اسکات مک تومینای رسید و او با ضربه ای تماشایی کار را تمام کرد.

در دقیقه 114 بن رهما فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه سر او با مهار دین هندرسون همراه شد تا در نهایت یونایتد با همان یک گل به برتری دست یابد.

دیدگاه تان را بنویسید