توضیح باشگاه پرسپولیس درباره شکایت شهرخودرو

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: پس از رای کمیته وضعیت لایحه اعتراضی خود را درباره پرونده شکایت شهرخودرو به کمیته استیناف ارائه کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امیر ساعد وکیل درباره ادعای باشگاه شهرخودرو مبنی بر اینکه اگر 48 ساعت دیگر مبلغ حدود 8 میلیارد تومانی رضایت‌نامه یحیی‌ گل‌محمدی پرداخت نشود، از پرسپولیس به فیفا شکایت خواهد شد، اظهار داشت: پس از صدور رای کمیته وضعیت فیفا مبنی بر محکومیت پرسپولیس به پرداخت این مبلغ، پنجشنبه هفته قبل لایحه اعتراضی خود را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و به نظر من مسئولان باشگاه شهرخوردو اطلاع نداشتند باشگاه پرسپولیس در موعد مقرر درخواست تجدیدنظرخواهی کرده است.

فارس نوشت؛ وی افزود: این پرونده اکنون باید در کمیته استیناف رسیدگی شود. لایحه ما مبنی بر این است که خیلی از مطالبات مورد ادعای شهرخودرو از طرف باشگاه پرسپولیس درباره مبلغ محل ایراد است و فکر می‌کنیم ایرادهای حقوقی هم در متن توافق ما با شهرخودرو وجود دارد. طبیعی است کمیته استیناف باید نسبت به اعتبار حقوقی این توافق هم تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: طبیعی است وقتی در فرآیند رسیدگی ارکان قضایی فدراسیون فرصت تجدیدنظر خواهی برای پرسپولیس در نظر گرفته شده باید کمیته استیناف هم نظر خود را اعلام کند. باشگاه شهرخودرو نمی‌تواند تا زمان اعلام نظر کمیته استیناف پرونده را به مرجعی بالاتر مثل AFC ببرد. در واقع باید این مرحله طی شود و اگر پس از صدور رای کمیته استیناف، باشگاه شهرخودرو نتواند به نتایج مدنظرش برسد آن موقع می‌تواند در AFC طرح دعوی کند.

وکیل درباره اینکه چگونه کمیته وضعیت پرسپولیس را به پرداخت حدود 8 میلیارد تومان به شهرخودرو محکوم کرده است، توضیح داد:‌ تردید ندارم بخشی از مبلغ رضایت‌نامه گل‌محمدی از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت شده اما احتمال دارد بخشی از این مبلغ مربوط به تاخیر در پرداخت کل مبلغ باشد که البته ما به این رای اعتراض زده‌ایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید