وزیر کار خبر داد؛

حراج ساختمان فدراسیون فوتبال به تعویق افتاد+ویدیو

شریعتمداری از به تعویق افتادن حراج ساختمان فدراسیون فوتبال خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛‌ شریعتمداری ، وزیر کار و رفاه اجتماعی درباره حکم مصادره ساختمان فدراسیون فوتبال گفت:‌ از لحاظ قانونی موظف بودیم که اسناد تجاری که فدراسیون فوتبال به عنوان وثیقه و ضمانت داده بودند را توقیف کنیم، اما با مذاکراتی که با وزیر ورزش دادیم وعده داده اند که فدراسیون فوتبال تا پایان سال باقی بدهی خود به شستا را پرداخت می کند.

جی پلاس، حدود یک سال و نیم قبل، فدراسیون فوتبال ایران برای پرداخت مطالبات مارک ویلموتس بلژیکی سرمربی سابق تیم ملی، 2 میلیون یورو از شرکت شستا که زیرمجموعه تامین اجتماعی بود، دریافت کرد.

با هماهنگی هایی که فدراسیون و شرکت شستا داشتند، فدراسیون فوتبال متعهد شد این مبلغ را در فروردین ماه ۹۹ به این شرکت پرداخت کند. در حالی که حدود ۴ ماه از فرصت قانونی فدراسیون فوتبال گذشته بود، شرکت شستا با ورود نمایندگان مجلس و نهادهای نظارتی اقدامات حقوقی برای تسویه حساب طلب دو میلیون دلاری به فدراسیون فوتبال را انجام داده و بعد از اینکه فدراسیون در زمان مقرر و مهلت‌های داده نشده نتوانست بدهی خود را تسویه کند‌، با شکایت در مجتمع قضایی شهید صدر، حکم توقیف اموال فدراسیون فوتبال را گرفت.

حجم ویدیو: 739.19K | مدت زمان ویدیو: 00:00:25 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید