تارتار: هیچ تاکتیک و علامتی برای وقت کشی ندارم

مهدی تارتار با حضور در نشست خبری به اتفاقات بعد از بازی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دیدار پیکان مقابل شهرخودرو در شرایطی با تک گل قادری به سود شاگردان تارتار خاتمه یافت که پایان بازی با حواشی زیادی همراه بود. امیرصادقی پناه، مدیررسانه تیم پیکان پیش از صحبت‌های تارتار با اشاره به اتفاقات رقم خورده از ناظران بازی و کمیته انضباطی درخواست کرد که به اتفاقات و فحاشی‌های صورت گرفته ورود کرده و به بررسی آن بپردازند.

ورزش سه نوشت: سرمربی پیکان در پایان دیدار دوم تیمش در لیگ برتر که با برد مقابل شهرخودرو همراه بود، به تشریح بازی پرداخت و اینطور صحبت هایش را آغاز کرد: با توجه به اینکه قرار بود تقریبا 70 دقیقه بازی کنیم (حدود 20 دقیقه از این بازی روز گذشته برگزار شد اما به دلیل شدت بارش باران لغو و به امروز موکول شد) به بچه ها تاکید کردم که بازی را هجومی دنبال کنند. حتی می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. نیمه اولی که حدود 25 دقیقه بود. با شروع نیمه دوم تغییراتی داشتیم و خدا را شکر یک ضربه پنالتی نصیب ما شد که متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم. البته با توجه به اعتراضاتی که روی نیمکت بود خوب شد گل نشد و ما در جریان بازی به گل رسیدیم و برنده بازی شدیم. شهرخودرو تیم باکیفیتی است و ما از نبود برخی بازیکنان آنها توانستیم به نتیجه برسیم.

تارتار در واکنش به اینکه انتقاداتی درباره وقت کشی این تیم و اعتراض حریف گفت: کسانی که مرا می شناسند و بازیکنانی که مرا می شناسند می توانند شهادت دهند که در فلسفه مربیگری ام نگفتم با انداختن خودتان وقت را تلف کنید. وقت تلف کردن تاکتیک دارد و باید با تاکتیک وقت را تلف کنید. متاسفانه پیکان با توجه به شرایط فصل گذشته‌اش، و در حالی که با اختلاف یک گل جلو بودیم، با توجه به تفکرات سابق و در چند مورد خودشان را انداختند. دروازه بان ما واقعا احساس گرفتگی داشت و نتوانست و من خودم سرش خیلی داد زدم.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی از دوستان فکر می کنند ما علامت داریم (برای اعلام اتلاف وقت). الان شاگردان من هستند و بروید از آنها بپرسید که آیا ما علامت افتادن و نیفتادن داریم؟ بازی باید به سود ما تمام می شد چرا که ما هیچ خطری را روی دروازه خودمان ندیدیم و بچه های ما بازی منسجمی از خودشان به نمایش گذاشتند.

تارتار در خصوص تعطیلی احتمالی لیگ گفت: ما تابع تصمیم فدراسیون و ستاد مبارزه با کرونا هستیم. به شخصه مایل به تعطیلی هستیم چرا که دیر به تیم اضافه شدم و باید تفکرات تیم را تغییر دهیم. باید صلاح تیم های دیگر را هم در نظر گرفت و دوست دارند بازیها ادامه داشته باشد و در نهایت امیدوارم تصمیمی بگیرند که به صلاح مردم باشد و مردم ذینفع باشند.

دیدگاه تان را بنویسید