تارتار: از کم امکاناتی و آوارگی خسته شده بودم!

سرمربی جدید پیکان گفت: این تیم شرایط خوبی دارد و برای مدعی شدن نیاز به زمان داریم و باید پله پله رو به جلو حرکت کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی تارتار در مراسم معارفه اش به عنوان سرمربی جدید پیکان اظهار کرد: با افتخار اینجا هستم و از آقای مقیمی مدیرعامل مجموعه ایران خودرو و معاون او آقای ابوالحسنی عضو هیات مدیره باشگاه تشکر می کنم. از اعضای کمیته فنی هم تشکر می کنم که در این شرایط سخت به من اطمینان کردند و در فاصله چند روز مانده به بازی های لیگ برتر این کار سخت را به ما پیشنهاد دادند. مطمئنم با حمایت این دوستان، کادر فنی و بازیکنان می توانیم از پس این مسئولیت سخت و سنگین بر بیاییم و ان‌شاءالله پایان خوشی داشته باشیم.

ایسنا نوشت: او ادامه داد: از آقای ویسی و کادر فنی‌اش تشکر می کنم چرا که زحمات زیادی کشیدند. درباره این که برگزاری بازی ها بسیار نزدیک است باید بگویم من و همکارانم در چند روز گذشته شرایط بازیکنان را کاملاً بررسی کردیم. تیم بدی نداریم و جوانان آینده داری را دارد. باتجربه های باکیفیتی برای این تیم انتخاب کرده اند و به کمکشان احتیاج داریم. خداراشکر بازی ما عقب افتاد و شرایطی پیش آمد و مشکل از سمت تیم صنعت نفت آبادان بود و دلیلش را هم نمی دانم چه چیزی بود.

تارتار با بیان این که از این تعویق استقبال می کنیم و سعی می کنیم تفکرات مان را پیاده کنیم، گفت: زمان زیادی را از دست دادیم اما ما هم به شرایط سخت عادت داریم و همیشه سختی زیادی کشیدیم. خدا را شکر این مجموعه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری ساختار بسیار قوی دارد و مدیریتی دارد که از جنس فوتبال هستند و این خیالمان را راحت می کند چرا که کاملا ما را درک می کنند. مشکلی وجود ندارد و باید آنقدر تلاش کنیم و سختی بکشیم تا ان‌شاءالله در انتها کارمان را درست انجام دهیم.

سرمربی پیکان در خصوص مشکلاتی که در نفت مسجدسلیمان داشت، عنوان کرد: من گفته بودم که از کم امکاناتی و آوارگی خسته شده بودم. خدا را شکر پیکان شرایط خوبی دارد و برای مدعی شدن نیاز به زمان داریم و باید پله پله رو به جلو حرکت کنیم. شرایط برای مدعی شدن پیکان برای امسال و سال های آینده فراهم است و ان‌شاءالله بتوانیم به اهداف مان برسیم.

دیدگاه تان را بنویسید