نشست پیش از مسابقه پرسپولیس و النصر؛

گل محمدی: امیدوارم برد پرسپولیس باعث فراموشی بخشی از مشکلات اقتصادی شود/ حق النصر رسیدن به نیمه نهایی بود

یحیی گل محمدی در نشست پیش از مسابقه گفت: بازی های خوبی را از تیم منظم النصر دیدیم. آن ها فوتبال زیبایی را با آمادگی بدنی خوب انجام دادند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از مسابقه پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر دو تیم با شایستگی به این مرحله رسیدند. بازی های خوبی را از تیم منظم النصر دیدیم. آنها فوتبال زیبایی را با آمادگی بدنی خوب انجام می دهند و شایسته حضور در نیمه نهایی بودند. از طرفی پرسپولیس با کلی از مشکلات و مصدومیت ها توانستیم به دوحه برسیم و تا اینجای مسابقات بالای بیاییم.

وی گفت: ما در گروه سختی قرار داشتیم و برای رسیدن تا اینجا هم بازی های دشواری را مقابل السد و پاختاکور داشتیم. ما انگیزه زیادی برای رسیدن به فینال داریم. هدف ما خوشحال کردن هواداران پرسپولیس است. مردم و هواداران با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و برد فردای ما می تواند باعث شود بخشی از مشکلاتشان را فراموش کنند.

وی درباره وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: با مشکلات زیادی به دوحه رسیدیم. از کوهی از مشکلات رد شدیم تا به مسابقات رسیدیم. اراده بازیکنان زیاد بود. در گروه سختی قرار داشتیم. در بازی های حذفی خوب عمل کردیم و سزاوار حضور در نیمه نهایی هستیم. هر دو تیم با شایستگی به این مرحله رسیدند. انگیزه های پرسپولیس زیاد است تا به فینال برسیم.

سرمربی سرخپوشان درباره تفاوت حضور امسال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی آسیا با فصول دیگر گفت: نکته خوبی بیان شد. این موضوع نشان می دهد پرسپولیس با برنامه ریزی در چند سال اخیر حرف های زیادی برای گفتن در آسیا دارد. همبستگی و جمع شدن بازیکنان و مربیان خوب پایه گذار موفقیت های این تیم شده است. امسال تفاوتی که وجود دارد عدم حضور هوادار است. اگر با 100 هزار هوادار بازی می کردیم تاثیر خیلی خوبی داشتیم. با اینکه تماشاگران در ورزشگاه نیستند و از حضورشان محروم هستیم اما انرژی زیادی از آنها می گیریم. امیدوارم در آخر بتوانیم مقام خوبی کسب کنیم. اتفاقی که دوست داریم بیفتد قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست.

گل محمدی در پاسخ به اینکه چه نظری درباره برگزاری بازی ها در قطر و کیفیت آن دارید گفت: شرایط بیماری کرونا محدودیت ها و تفاوت هایی را برای تیم ها و بازیکنان بوجود آورد. سه هفته در هتل هستیم و مشکلات و محدودیت های اینچنینی داشتیم که کار را سخت می کند. اعضای تیم ها تحت تاثیر شرایط سخت هستند ولی مجبوریم شرایط را تحمل کنیم.

وی تاکید کرد: شرایط فعلی تاریخی است. در برهه ای هستیم که صبر و مقاومت مردم را نشان می دهد و در نهایت فکر می کنم مردم و ورزشکاران هستند که از این رقابت پیروز بیرون می آیند.

همچنین بشار رسن؛ هافبک عراقی تیم پرسپولیس هم در این نشست حضور داشت و درباره بازی با النصر اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که در این مرحله هستیم و این موفقیت با تلاش جمعی همه بازیکنان و کادر فنی حاصل شده است. ما راه سختی را تا اینجا طی کرده‌ایم و حریفان قدرتمندی را پشت سر گذاشتیم. فردا با تیم قدرتمندی بازی داریم و قطعا شایسته رسیدن به این مرحله بوده‌اند.

امیدواریم که بتوانیم خواسته هواداران را برطرف کنیم و باز هم پیروز شویم.

کادر فنی به خوبی نقاط ضعف و قوت آنها را برای ما آنالیز کرده و امیدواریم بتوانیم فردا این مسائل را در زمین پیاده کنیم. 

تلاش ما این است که امسال هم همان کاری که در فصل ۲۰۱۸ انجام دادیم را تکرار کنیم و به فینال برسیم.

در حال تکمیل...

دیدگاه تان را بنویسید