گزارش AFC از تحلیل بازی پرسپولیس-النصر/ لینک نظرسنجی میان آل کثیر و حمدالله

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش مفصل خود از مقایسه مهاجم پرسپولیس و النصر پرده برداشت و دیدار فردا شب پرسپولیس و النصر عربستان را جدال مهاجمان برتر غرب آسیا دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی در خصوص دیدار حساس فرداشب لیگ قهرمانان آسیا نوشت.

فارس نوشت: فرداشب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس ایران به مصاف النصر می‌رود.

سایت AFC این جدال را نبرد مهاجمان فوق العاده دانست. این رسانه با مقایسه عبدالرزاق حمدالله و عیسی آل کثیر از عملکرد تهاجمی و گلزنی این 2 تیم پرداخت.

 

*عبدالرزاق حمدالله

حمدالله

کمتر بازیکنی توانسته در باشگاه النصر به درخشش او دست یابد. او پس از ماجد عبدالله که در سال 1998 از فوتبال خداحافظی کرده به ستاره النصر بدل شده است. حمدالله به ستاره‌ای در النصر لقب گرفته که هیچ تیمی در عربستان مشابه آن را ندارد.

AFC  نوشت که حمدالله توانسته به آقای گل لیگ عربستان بدل شود و این کار را در 2 فصل انجام دهد. ستاره مراکشی می‌تواند در پایان لیگ قهرمانان آسیا در کنفرانس غرب نیز به آقای گل بدل شود.

او تاکنون 6 گل به ثمر رسانده و در مقایسه با آل کثیر 2 گل بیشتر به ثبت رسانده است.

حمدالله در مقابل الاهلی نتوانست گلزنی کند. این اتفاق پس از 9 بازی برای ستاره النصر رخ داده بود.

ستاره مراکشی در محوطه جریمه حریف آمار خوبی به ثبت رسانده و توانسته 17 شوت در داخل محوطه به ثبت رساند. حمدالله در 42 دوئل دو نفر به برتری رسیده که پس از ستاره پاختاکور بهترین آمار در بین مهاجمان را دارد.

 

*عیسی آل کثیر

آل کثیر

اولین دبل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا توسط علی علیپور در مقابل شارجه رقم خورده است. این بازیکن به ماریتیموی پرتغال رفت و جانشین او مورد سوال قرار گرفت.

پرسپولیس اما به سرعت توانست پس از یک ماه، یک مهاجم خوب با توانایی بالا را به این تیم آورد. عیسی آل کثیر که از صنعت نفت آبادان به پرسپولیس آمده تمام شک‌ها را به یقین بدل کرده است.

پس از عملکرد ضعیفش در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا،  آل کثیر توانایی‌ها خود را به معرض نمایش گذاشت و مقابل السد و پاختاکور درخشان ظاهر شد.

او تنها رقیب اصلی حمدالله به شمار می‌رود. آل کثیر در محوطه جریمه 15 شوت به ثبت رسانده است.

او از 7 شوت خود به 4 گل رسیده که نشان می‌دهد آمار بهتر و موثرتری نسبت به حمدالله دارد.

در انتها AFC  نظرسنجی‌ای ترتیب داد که از کاربران خود بپرسد که بین حمدالله و آل کثیر، کدام مهاجم،‌ مهاجم مورد علاقه شما است؟

لینک رای را می‌توانید در اینجا ببینید.

 

دیدگاه تان را بنویسید