بهترین های هفته سی ام لیگ برتر نوزدهم

در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان و نکونام برترین‌ شدند و مهاجم استقلال عنوان آقای گلی را تصاحب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ هفته سی‌ام لیگ برتر با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید.

نتایج هفته سی ام: 

پرسپولیس 3- سایپا صفر

شاهین شهرداری بوشهر یک -  استقلال 4

ذوب آهن 2- گل گهرسیرجان 3

نفت مسجدسلیمان یک - پارس جنوبی جم صفر

پیکان تهران یک - سپاهان اصفهان یک

شهرخودرو مشهد صفر - نساجی مازندران صفر

ماشین سازی تبریز یک- صنعت نفت آبادان صفر

فولاد خوزستان یک  - تراکتور تبریز صفر

بازیکن هفته: شیخ دیاباته

شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال به دلیل زدن 2 گل در بازی با شاهین شهرداری بوشهر به عنوان آقای گل مسابقات لیگ برتر نوزدهم انتخاب شد. دیاباته به همین دلیل بازیکن هفته پایانی انتخاب شد.دیاباته در این لیگ با 15 گل زده بهترین گلزن لیگ ایران لقب گرفت او حالا صاحب کفش طلای فوتبال لیگ ایران است.

تیم هفته: فولاد خوزستان

​فولاد خوزستان که هفته گذشته با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد برخی نمی‌خواهند این تیم سهمیه آسیایی کسب کند اما در هفته پایانی توانست با پیروزی مقابل تراکتور تبریز که یکی دیگر از مدعیان کسب سهمیه بود. در رده سوم جدول لیگ بایستد و فصل آینده در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. 

مربی هفته: جواد نکونام

جواد نکونام توانست با پیروزی مقابل تراکتور تبریز توانست تیمش را به آسیا برساند. فولاد خوزستان با نکونام توانست به روزهای اوج و خوب گذشته‌اش برگردد. پیروزی مقابل تیم پرمهره تراکتور که بازیکنانی مثل مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را در اختیار داشت آسان نبود. 

بازی هفته: ذوب آهن و گل گهرسیرجان

​مسابقه این دو تیم 5 گل داشت که تیم گل گهرسیرجان با زدن 3 گل در اصفهان توانست خود را تا رده دهم جدول لیگ بالا بکشد. البته بازی استقلال و شاهین شهرداری بوشهر هم 5 گل داشت اما در آن بازی شاهد مسابقه یک طرفه بودیم. 

ناکام هفته: پارس جنوبی جم

​پارس جنوبی جم ناکام‌ترین تیم هفته بود . تیمی که می‌توانست با یک پیروزی در لیگ برتر بماند مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خورد تا دومین تیم بوشهری هم به لیگ یک سقوط کند. سیروس پورموسوی که جانشین هومن افاضلی در این تیم شده بود نتوانست پارس جنوبی را در جدول لیگ برتر حفظ کند. به همین دلیل پورموسوی و تیمش ناکامان هفته لقب گرفتند.

جدول رده بندی لیگ برتر نوزدهم در پایان هفته سی ام:

 

دیدگاه تان را بنویسید