تمام حواشی دیدار پرسپولیس و سایپا+عکس و فیلم

شاگردان گل محمدی رکورددار جدید لیگ برتر/ علیپور بهترین گلزن پرسپولیس شد

تیم های پرسپولیس و سایپا امروز (30 مرداد)‌ در هفته پایانی لیگ برتر نوزدهم به مصاف هم رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم های پرسپولیس و سایپا امروز(30 مرداد) در چارچوب رقابت های هفته پایانی لیگ برتر نوزدهم از ساعت 20:45 به مصاف هم رفتندو این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

* پرسپولیسی ها که پس از قطعی کردن قهرمانی خود در بازی با نفت مسجد سلیمان تاکنون بردی به دست نیاورده بودند، پس از سه بازی برای اولین بار پیروز شدند.

* همچنین شاگردان ابراهیم صادقی هم که پس از 8 بازی و آغاز مجدد لیگ برتر پس از شیوع ویروس کرونا، نخستین شکست خود را متحمل می شدند با وجود این باخت در رتبه چهاردهم لیگ قرار گرفته و از سقوط فرار کردند.

*علی علیپور با به ثمر رساندن سومین گل پرسپولیس از مهدی ترابی سبقت گرفت و با رسیدن به 12 گل زده به بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر تبدیل شد. این بازیکن همچنین در کنار عیسی آل کثیر در رتبه سوم برترین گلزنان فصل ایستاد. وی برای انجام دادن شادی گل، زیرپیراهنش عکس شهید قدمعلی علیپور را نشان داد.

پرسپولیس/ علی علیپور

*شاگردان یحیی گل محمدی با بردن تیم ابراهیم صادقی 67 امتیازی شده و رکورد پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ در لیگ شانزدهم را که 66 امتیاز کسب کرده بود، ارتقا داد تا به رکورد بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر برسد.

*علی علیپور پس از پایان بازی با ناراحتی روی زمین افتاد که محمد نادری به وی دلداری داد. البته باید دید آیا ناراحتی علیپور ارتباطی به احتمال خداحافظی اش با پایان فصل از پرسپولیس دارد؟

*کریستین اوساگونا، زننده گل دوم پرسپولیس در ششمین بازی اش برای این تیم، اولین گل خود را برای قهرمان لیگ برتر به ثمر رساند.

اوساگونا

*پرسپولیس در نیمه اول با برتری این بازی درآستانه شکستن رکورد تاریخی لیگ برتر یعنی کسب بیش ترین امتیاز در این رقابت ها است. بردن سایپا سبب می شود شاگردان یحیی گل محمدی به رکورد 67 امتیاز برسند در حالیکه این تعداد امتیاز برای اولین بار در رقابت های 16 تیمی ثبت می شود. پیش از این پرسپولیس با برانکو در لیگ شانزدهم 66 امتیاز به دست آورده بود.

پرسپولیس

*کادرفنی دو تیم پیش از شروع بازی با هم عکس یادگاری گرفتند.

*مرتضی آقاخان، محمد حسین اکبر منادی و حامد فلاح زاده بازیکنان سایپا بودند که قبل از شروع بازی با یحیی گل محمدی خوش و بش کردند.

*داود فنایی با بیژن طاهری، مربی سایپا شوخی جالبی انجام داد.

*یحیی گل محمدی ماسک آبی اش را روی گوش چپ خود انداخته بود.

*کریستین اوساگونا در دقیقه 18 برای پرسپولیس گلزنی کرد اما این گل به دلیل در آفساید بودن مهاجم نیجریه ای مردود شد.

*کریم باقری که در بازی قبلی پرسپولیس مقابل گل گهر به دلیل مصدومیت غایب بود در دیدار با سایپا روی نیمکت تیمش بازگشت.

*در دقیقه 31 توپ در حالتی مشکوک درون محوطه جریمه پرسپولیس به دست چپ سید جلال حسینی برخورد کرد اما پنالتی نشدن این صحنه سبب شد بازیکنان سایپا به اکبریان معترض شوند. در نهایت درگیری مرتضی آقاخان با کنعانی زادگان سبب شد داور به هافبک سایپا کارت زرد نشان بدهد.

*ابراهیم صادقی که در این فصل تیم جوانی را در سایپا تشکیل داده در حساس ترین بازی این تیم برای بقا در لیگ برتر، جوان ترین ترکیب خود در نیم فصل دوم را به زمین فرستاده و 11 بازیکن اصلی سایپا میانگین سنی 24.4 سال دارند.

*همچنین یحیی گل محمدی هم با توجه به دیدار حساس هفته آینده پرسپولیس و محرومیت شجاع خلیل زاده و کمال کامیابی نیا نفراتی مانند سعید حسین پور و کریستین اوساگونا را که در هفته های اخیر کمتر در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته اند، جزو 11 نفر اصلی قرار داد.

* حمید مطهری در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم دقایقی با آنالیزور تیم سایپا که در تیم پیکان با وی همکاری می کرد، صحبت کرد.

*بازیکنان سایپا پیش از شروع بازی برای پرسپولیس تونل تشکیل داده و این تیم را تشویق کردند. 

*با توجه به غیبت روزبه شاه علی دوست و حامد فلاح زاده در این بازی، آرمان رمضانی بازوبند کاپیتانی سایپا را روی بازو بست.

*مهدی ترابی، سید جلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان که سابقه بازی برای سایپا را دارند، پیش از شروع بازی به سمت نیمکت این تیم رفتند و با نیمکت نشین های این تیم خوش و بش کردند. البته کنعانی زادگان شوخی جالبی هم با صادقی انجام داد.

* برای اولین بار ماکت هواداران پرسپولیس روی سکوهای رو به روی جایگاه ورزشگاه آزادی نصب شد و اطراف این سکوها هم بنرهای تبلیغاتی مربوط به شرکت توسعه و تجهیز به چشم می خورد.

*کادرفنی دو تیم با هم خوش و بش کردند.

تونل افتخار تیم سایپا برای بازیکنان پرسپولیس پیش از شروع بازی

 

تصاویری از گرم کردن بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار با سایپا

 

پرسپولیس

 

گرم کردن بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی

گرم کردن بازیکنان سایپا پیش از بازی

دیدگاه تان را بنویسید