ادغام مسنجر چت دو اپلیکیشن مهم

تغییرات جدید با به روزرسانی قابل مشاهده خواهد بود. در اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت مسنجر گنجانده می شود و قابلیتهایی مانند ایموجی های بیشتر و امکان چت با دوستانی که از فیس بوک استفاده می کنند، اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
 
جی پلاس، این تغییرات با به روزرسانی اپلیکیشن این شرکت در گوشیهای اپل و گوشیهای اندرویدی قابل مشاهده خواهد بود. بمحض به روزرسانی شدن، در اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت مسنجر گنجانده می شود و قابلیتهایی مانند ایموجیهای بیشتر و امکان چت با دوستانی که از فیس بوک استفاده می کنند، اضافه خواهد شد.

این جدیدترین اقدام فیس بوک در نزدیکتر کردن اپلیکیشنها و برنامه هایش به یکدیگر است. این شرکت در دو سال گذشته در برند اینستاگرام و واتساپ تغییراتی داد تا آگاهی کاربران درباره مالکیت آنها که را متعلق به فیس بوک هستند افزایش دهد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک طرحهایی را برای یکپارچه کردن همه خدمات پیام رسانی این شرکت اعلام کرده است.

فیس بوک

 اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس اینستاگرام که فیس بوک در سال ۲۰۱۲ به مبلغ ۷۱۵ میلیون دلار خریداری کرد، بیش از یک میلیارد کاربر دارد و در بیش از یک چهارم از درآمد این شرکت شبکه اجتماعی سهم دارد. تیم مسئول پیام رسانی مستقیم در اینستاگرام به تیم مسنجر فیس بوک گزارش می دهد و این شرکت در حال تغییر برند "اینستاگرام" به "اینستاگرام از فیس بوک" است.

 

دیدگاه تان را بنویسید