آذری: به بازیکن چاق پول مفت نمی دهم

مدیرعامل فولاد از ستاره آفریقایی تیم خشمگین شده است، آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی شب گذشته پس از مدت‌ها برای فولاد در دیدار مقابل سایپا به میدان رفت

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگویی درباره وضعیت آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی تیم فولاد گفت: پاتوسی را دیروز در جریان بازی با سایپا دیدید. او از آمادگی ایده‌آل بسیار دور است. قهرمان حرفه‌ای باید به قرارداد و تعهداتش پایبند باشد. یکی از مسائلی که باعث شد فولاد در چند بازی اُفتان و خیزان جلو برود، همین شرایط پاتوسی بود که به کشورش رفت و در زمان مقرر به ایران بازنگشت. پاتوسی وقتی برگشت که کیلوها وزن اضافه داشت.


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد: نکونام پس از سه یا چهار هفته به پاتوسی فرصت بازی داد تا بعداً بعضی‌ها نگویند چرا پاتوسی را بازی ندادید. واقعیت پاتوسی همین بود که دیدید. او یک بازیکن بااستعداد است ولی تعهداتش را در دوران کرونا و پساکرونا به خوبی انجام نداد.

 

 

پاتوسی

 

در این تصویر مشخص است که تعطیلی کرونایی مسابقات چه بلایی سر ستاره سابق استقلال و فعلی فولاد آورده! پاتوسی با افزایش وزن چشمگیر دیروز مقابل سایپا به میدان رفت که نتوانست نمایش خوبی داشته باشد.

آذری در پاسخ به این سؤال که آیا پاتوسی فصل بعد هم در فولاد می‌ماند؟ گفت: پاتوسی اگر بخواهد همین‌طور بی‌مسئولیت باشد، با این قیمت دلار و ارز، به او نیازی نخواهیم داشت. من دنبال کسانی هستم که به تیم متعهد باشند. بازیکنی که ۸ کیلوگرم اضافه وزن دارد را می‌خواهم چه کار؟ برعکس برخی از باشگاه‌ها که دنبال یک اسم بازیکن می‌روند، باید بگویم که نمی‌توانم در یک استان محروم مثل خوزستان که بعضی‌ها حتی محتاج ۵۰۰هزار تومان هستند، چنین پولی به پاتوسی بدهم.

 

وی ادامه داد: نمی‌گذارم پول مُفت گیر بازیکن خارجی بیاید. پاتوسی بازیکن باکیفیتی است ولی اگر بخواهد همین‌طور باشد، اجازه نمی‌دهم بماند. من فریب اسم بازیکن را نمی‌خورم بلکه یک بازیکن باید کیفیتش را نشان دهد و به تعهداتش پایبند باشد. شاید آرزوی خیلی از باشگاه‌ها داشتن پاتوسی و پاتوسی‌ها باشد اما من نمی‌توانم پول کارگران کارخانه فولاد را به کسی بدهم که فقط اسم و رسم دارد نه تعهد.

 

 

پاتوسی

 

آذری پس از آنکه در نقل و انتقالات زمستانی پاتوسی را جذب کرد، امید زیادی به درخشش او در فولاد داشت ولی حالا این بازیکن نشان داده شرایط متفاوتی نسبت به اوایل دوران حضورش در جمع قرمزپوشان خوزستان دارد و از آمادگی به دور است.

 

دیدگاه تان را بنویسید