هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛

پاس گل تراکتور و شهرخودرو به مدعیان سهمیه آسیا/ سایپا قعرنشین ها را جا گذاشت + جدول

هفته بیست و هفتم لیگ برتر با سه تساوی و یک برد آغاز شد که تیم های صدرنشین در کسب پیروزی ناکام بودند تا دیدار استقلال و سپاهان رنگ و بوی شش امتیازی به خود بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، هفته بیست و هفتم لیگ برتر با برگزاری 4 بازی آغاز شد که در مهمترین بازی ها تراکتور در کورس کسب سهمیه آسیا مقابل پیکان ناکام بود و در آبادان، شهرخودرو در دقایق پایانی برتری خود را از دست داد و از رسیدن به سه امتیاز ارزشمند باز ماند. سایپا تیم موفق این هفته بود که توانست با کسب سه امتیاز بازی با ماشین سازی، از رده چهاردهم به رتبه دهم جدول صعود کند و امیدهایش برای بقا در لیگ را افزایش دهد.

تراکتور صفر - پیکان صفر

در نخستین دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان پیکان بود که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تراکتور با این تساوی 46 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد اما این نتیجه بیش از همه موجب خوشحالی تیم های صدرنشین شد که فردا می توانند با برتری در بازی های خود از این تیم عبور کنند و در کورس قهرمانی تیم تبریزی را پشت سر بگذارند.

همچنین پیکان 24 امتیازی شد و به سایپا رسید تا تساوی در این بازی امیدهای شاگردان ویسی را برای برتری در بازی های بعد زنده نگه دارد.

ذوب آهن یک - نفت مسجد سلیمان یک

ذوب آهن در دیداری خانگی، با تساوی یک بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد و نتوانست از انتهای جدول جدا شود. شاگردان لوکا بوناچیچ با اخراج محمد نژاد محمدی در دقیقه 87، دقایقی با یک یار کمتر برابر تیم تارتار بازی کردند که گلی در بر نداشت.

با این تساوی، ذوب آهن 26 امتیازی شد و موقتا به رده یازدهم صعود کرد ولی همچنان خطر تیم های تعقیب کننده را احساس می کند. نفت مسجد سلیمان نیز با 34 امتیاز در رده هشتم جا خوش کرد.

سایپا یک - ماشین سازی صفر

سایپا میزبان ماشین سازی تبریز بود که شاگردان صادقی با گلزنی در دقایق پایانی، سه امتیاز این دیدار سرنوشت ساز را تصاحب کردند.

تک گل سایا را با آرمین سهرابیان در دقیقه 87 به ثمر رساند و تیمش را صاحب سه امتیاز ارزشمند کرد.

با این نتیجه، سایپا 27 امتیازی شد و به رده دهم جدول رده بندی صعود کرد. ماشین سازی نیز در ادامه نتایج سینوسی خود و با وجود بازگشت هومن افاضلی ناکام بود و با یک رتبه سقوط، در جایگاه یازدهم جای گرفت.

صنعت نفت آبادان یک - شهرخودرو یک

در آخرین دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر، صنعت نفت میزبان شهرخودرو بود که این بازی تا دقایق پایانی به سود شگاردان بختیاری زاده و مشهدی ها جریان داشت ولی آبادانی ها در شبی که مهاجم گلزن خود را در اختیار داشت، توانستند یک امتیاز بازی خانگی را کسب کنند.

این بازی بعد از ضربه پنالتی عیسی آل کثیر از روی نقطه پنالتی یک بر یک شد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند که به سود هیچ یک نبود.

با این تساوی، شهرخودرو 44 امتیازی شد و بعد از تراکتور، استقلال و سپاهان در رتبه پنجم باقی ماند. صنعت نفت نیز کماکان در جایگاه هفتم جدول رده بندی جای گرفت.

جدول رده بندی لیگ برتر بعد از هفته بیست و هفتم:

جدول رده بندی لیگ برتر

دیدگاه تان را بنویسید