راه حل ویسی برای بقای پیکان در لیگ برتر

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر بتوانیم در چهار بازی هدف‌گذاری شده ۱۰ امتیازی بگیریم، ۸۰ درصد راه ماندن در لیگ را رفته ایم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت:‌ مثل بازی‌های گذشته، یک مسابقه سخت، حساس و مهم داریم. اهمیت سه امتیاز این بازی برای تیم ما و پارس جنوبی بسیار بالاست. ما از سه بازی گذشته هفت امتیاز گرفتیم و در صحبتی که با بازیکنان داشتیم گفته بودیم اگر از چهار بازی 10 امتیاز بگیریم، 80 درصد راه برای ماندن در لیگ برتر را رفته‌ایم. سه امتیاز این بازی ما را به 10 امتیاز از چهار بازی خواهد رساند و با تمام وجود بازی می‌کنیم تا در این بازی به پیروزی برسیم.

وی درباره شش امتیازی بودن دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی و تقابل با پورموسوی که مانند او خوزستانی است، گفت: این چهارمین بازی شش امتیازی ما محسوب می‌شود و دیدارهای قبلی هم برای ما حکم بازی‌های شش امتیازی را داشت. خوشبختانه هفت امتیاز از آن بازی‌ها گرفتیم و امیدوارم در این بازی هم بتوانیم به پیروزی برسیم. خوشحالم بار دیگر پورموسوی را می‌بینم. او از مربیان جوان، خوب و بامعرفت است. تیم او را هم به خوبی می‌شناسیم و امیدوارم بازی زیبایی انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد داوری دیدار فردای تیمش خاطرنشان کرد: داور بازی فردا یک جوان است. من در فوتبال و در تیم‌هایی که می‌روم به جوان‌ها اهمیت می‌دهم و باید به این داور جوان هم اهمیت داد تا خوب سوت بزند. امیدوارم که فردا برنده مسابقه داور باشد و یک داور خوب را فردا به فوتبال کشور معرفی کنیم. باید از کمیته داوران هم تشکر کنیم که به جوان‌ها اهمیت می‌دهد.

ویسی درباره اینکه آیا از جوان بودن داور نگرانی ندارد، گفت: اصلاً نگران نیستیم. ما جوانمردانه بازی می‌کنیم و تیم حریف هم جوانمردانه بازی می‌کند. اصلاً بحث داوری نداریم. اشتباه داوری وجود دارد و اگر اشتباه برای دو تیم باشد، ایرادی ندارد کسی مضنون نمی‌شود و داور بازی فردا هم خوب سوت می‌زند و او را کمک خواهیم کرد. این داور آینده‌اش را با سوت زدن در این بازی تضمین می‌کند.

وی درباره شرایط تیمش برای ماندن در لیگ، اظهار داشت: بعد از این بازی یا سکته می‌کنیم یا سرپا خواهیم ماند. امیدوارم که سکته نزنیم. برنده یا بازنده بودن در این بازی برای هر دو تیم مهم است. یا سکته می‌زنیم و در ادامه لیگ فقط باید تلاش کنیم که زنده بمانیم، یا سرپا می‌ایستیم و به لیگ ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به مصدومیت سه بازیکن تیمش خاطرنشان کرد: نادر محمدی به دلیل در رفتگی کتف در بازی گذشته و جلال علی‌محمدی هم به دلیل شکستگی گونه در اختیار ما نیستند. محمدی بازیکن جوان و خوبی است و فکر می‌کنم چشم خورد که امیدوارم زودتر به جمع ما برگردد. حجت حق‌وردی را هم فردا در اختیار خواهیم داشت.

ویسی در پاسخ به این سؤال که آیا به دلیل خشونت بالا در بازی با سایپا و مصدومیت دو بازیکن تیمش این بازی را کثیف خوانده بود، گفت: بازی با سایپا بازی نحسی بود و بازی خوبی نبود. به همین دلیل گفتم بازی کثیف است.

دیدگاه تان را بنویسید