ویسی: مطمئنم جایگاه ذوب‌آهن این نیست/ برای پرتاب آکروباتیک برنامه‌ریزی کرده بودیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: خوشحالم در زمین حریف، گل اول را خوردیم اما برگشتیم و با 4 گل حریف را شکست دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ عبدالله ویسی بعد از دیدار برابر ذوب‌آهن اظهار گفت: یک بازی سنگین و پر استرس را پشت سر گذاشتیم؛ هم برای ما و هم برای ذوب‌آهن. وضعیت دو تیم در جدول خوب نبود و تلاش کردیم که روی نقاط ضعف کار کنیم تا خط دفاعی ما بدون ترس بازی کند. خوشحالم در زمین حریف گل اول را خوردیم اما برگشتیم و با 4 گل حریف را شکست دادیم.

وی گفت:‌ بچه ها بسیار تلاش کردند، زحمت کشیدند و توانستیم ذوب آهن قدرتمند را با 4گل شکست بدهیم. مطمئنم جایگاه ذوب‌آهن این نیست؛ همانطور که جایگاه پیکان این نیست. امیدوارم در بازی های آینده، هم ما و هم ذوب آهن، روند بهتری داشته باشیم.

ویسی در مورد اینکه آیا پیکان با این برد از بحران خارج شد، اظهار داشت: صددرصد، تیم ما به یک برد نیاز داشت تا بچه‌ها از نظر روحی رشد کنند و به خودباوری برسنند. به آن‌ها ایمان داشتم. بارها گفتم تیم ما تیمی بسیار خوبی است. مطمئنا همانطور که باخت‌ها را فراموش می‌کردیم و مغموم نمی‌شدیم، با یک برد هم فکر نمی‌کنیم همه چیز تمام شده و به بازی آینده فکر می‌کنیم. 

سرمربی پیکان در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد در اصفهان 4 گل به ذوب‌آهن بزنند، گفت: چهار گل را فکر نمی‌کردیم اما وجود و تلاش بچه‌ها را در تمرین دیدم. بعد از باخت به پرسپولیس، بچه‌ها خوب برگشتند و توانستند به خودباوری برسند. می‌دانستیم برنده می‌شویم اما نه با چهار گل.

وی در مورد پرتاب اوت نادر محمدی بازیکن پیکان که منجر به گل اول این تیم شد، اظهار داشت: او دو سه سال است در این تیم است اما بازی نکرده است. او در هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرد و واقعا برنامه ریزی کرده بودیم برای این موضوع. تمام بازیکنانمان را روی تیر یک فرستادیم که فکر کنند پرتاب اوت او تا آنجا نمی‌رسد. یکی از سرزنان ما به تیر دو رفت و آن اتفاق افتاد. از نظر فنی هم خوب بازی کرد و از او راضی هستم.

ویسی در مورد استفاده از بازیکنان جوان مانند آرش قادری گفت: طبق ‌آنالیزی که داشتیم مجبور شدیم این کار را انجام بدهیم. آرش هم نیمه اول خوب بود. چون می‌خواستیم یکی از تعویض‌هایمان در برگه ثبت نشود او را بین دو نیمه تعویض کردیم. ولی در مجموع جوانان خیلی خوبی داریم که آینده درخشانی خواهند داشت و بیشتر از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید