نشست خبری سرمربیان سایپا و پیکان

ویسی: فوتبال کثیفی برگزار شد! / صادقی: اسکوچیچ بازی خوبی را شاهد نبود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:به دلیل اینکه دو تیم در آخر جدول حضور داشتند استرس زیادی در مسابقه شاهد بودیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی بعد از تساوی بدون گل مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت:  هفته آینده خواهید دید که این یک امتیاز چقدر به ما کمک خواهد کرد. 

وی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری بد نبود و تلاش کردند که حق را به حقدار بدهند.

ویسی در مورد مسابقه گفت: بازی بسیار حساس و پراسترسی انتظار داشتیم که همانطور هم شد و بازی از نظر فوتبالی کثیف، بی رحم و خیلی زیبنده دو تیم نبود. ما دو مصدوم داشتیم که به بیمارستان رفتند و حریف هم یک مصدوم داشت که از بازی بیرون رفت. با این حال در این بازی زشت و بد  و سه چهار موقعیت داشتیم که می‌توانستیم برنده شویم و بیرون از خانه مساوی کردیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه در نیمه دوم مثل نیمه اول فشار نیاوردید گفت: دو بازیکن اصلی ما مصدوم شدند. کارمان را لنگ کردند و تفکرات مان را تغییر دادیم. باید این کار را می‌کردیم وقتی در خانه حریف نمی‌توانید گل بزنید در آینده یک امتیاز به دردمان می خورد.

وی در مورد داور مسابقه تصریح کرد: داور جوانی بود بازی سختی را تحمل کرد و امیدوارم داوری‌ها مثل بازی دیروز ماشین سازی و ذوب آهن نباشد و ماهم در مورد داوری حرف نزنیم  و بتوانند خوب بازی را کنترل کنند.

ویسی در مورد حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه گفت: تاثیر دارد اما استرس بازی زیاد و بی معنی بود که بازیکنان حواس شان به مربیان تیم ملی نبود. به نفع ما شد و سه هفته است نباختیم و سه هفته است یک گل خوردیم و از نتیجه راضی نیستیم اما این یک امتیاز به ما کمک می کند.

 

ابراهیم صادقی بعد از تساوی بدون گل مقابل پیکان در نشست خبری گفت: به دلیل اینکه دو تیم در آخر جدول حضور داشتند استرس زیادی در مسابقه شاهد بودیم و مسابقه کیفیت زیادی نداشت و بیشتر شاهد بازی مستقیم، پرتاب اوت دستی و ضربات کرنر بودیم. در نیمه اول پیکان بهتر از ما بازی کرد اما در نیمه دوم ما توانستیم بهتر باشیم و به حریف فشار آوردیم.

وی افزود: موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دورازه ها ایجاد نشد و دروازه‌بان ها توپ های زیادی نگرفتند و در ادامه لیگ می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

صادقی در مورد اینکه از 4 مساوی متوالی راضی هستید گفت: سه مساوی اول ما مقابل استقلال، سپاهان و شهرخودرو بود که هر سه تیم برای سهمیه آسیایی تلاش می‌کردند و در این مسابقه اما از نتیجه راضی نیستم زیرا در خانه خودمان بازی می کردیم و به دنبال برد بودیم. البته نباختن در این مسابقه هم شرایط ما را در جدول بهتر کرد و فرصت داریم که جایگاه مان را در جدول لیگ ارتقا بدهیم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه مربیان تیم ملی در ورزشگاه حضور داشتند اظهار داشت: فکر می کنم بازی خیلی خوبی را شاهد نبودند.

صادقی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری مشکل خاصی نداشت و اعتراض دو تیم در جریان مسابقه به داور هم امری طبیعی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید