ویسی: داور اشتباه کرد دروازه بان گل گهر را اخراج نکرد/بازی 6 امتیازی را بردیم

سرمربی پیکان گفت:‌ داور مسابقه اشتباه داشت. اگر در صحنه اول دروازه بان آنها را اخراج می‌کرد و پنالتی می‌گرفت دیگر اشتباه دوم که آنها معتقد بودند توپ از دروازه عبور کرده، صورت نمی‌گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ عبدالله ویسی در کنفرانس خبری پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل گل گهر اظهار داشت: همان طور که قبل از بازی گفته بودم، دیدار پر فشار و پر استرسی را داشتیم. تمام نقاط قوت و ضعف گل گهر را آنالیز کرده بودیم و بچه ها هم تمام توان خود را گذاشتند و توانستند برد خوبی را کسب کنند که می توان گفت 6 امتیازی بود.

وی در مورد اعتراض به داوری گفت: داور مسابقه اشتباه داشت. اگر در صحنه اول دروازه بان آنها را اخراج می‌کرد و پنالتی می‌گرفت دیگر اشتباه دوم که آنها معتقد بودند توپ از دروازه عبور کرده، صورت نمی‌گرفت. به هرحال اشتباه جزئی از داوری است و من هم معذرت خواهی می‌کنم، چون بازی سختی بود.

سرمربی پیکان تاکید کرد: اعتماد به نفس کل تیم ما برگشته و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

ویسی در مورد ادامه مسابقات گفت: قبلا به دیگر تیم‌ها باید نگاه می‌کردیم، اما الان کاری به نتایج دیگر نداریم و باید بازی هایمان را ببریم. الان همه چیز دست خودمان است. هفته بعد هم یک بازی 6 امتیازی دیگر داریم و اگر ببریم دیگر با خیال راحت به مصاف تیم‌های بالای جدول می‌رویم.

وی عنوان کرد: آنقدر به باشگاه پیکان بدهکار هستیم که الان با این بردها بدهی هایمان را پرداخت می‌کنیم و هیچ غروری در میان بازیکنان وجود ندارد.

سرمربی پیکان در مورد  عملکرد ماهان رحمانی گفت: او در بازی قبلی یک پاس گل داد و با آنالیزی که داشتیم، مقابل گل گهر هم بازی کرد و گل زد. آرش قادری را هم بازی دادیم که پدیده فوتبال ایران است و باز هم از این بازیکنان خواهیم داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید