ممنوعیت حضور مردم در سواحل دریاچه ارومیه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در راستای محدودیت‌های جدید برای مقابله با شیوع کرونا، ممنوعیت حضور در سواحل دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، در رابطه با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آب تنی در سواحل دریاچه ارومیه که ارتباط مستقیمی با افزایش آمار مبتلایان داشت، هر گونه تجمع، شنا و آب تنی در سواحل دریاچه ارومیه ممنوع شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در رابطه با این موضوع گفت: از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا، دستورهای لازم برای ممانعت از حضور شهروندان در سواحل دریاچه ارومیه به فرمانداران شبستر و اسکو ابلاغ شده است.

علیار راستگو، تجمع مردم و تشکیل اجتماعات را از مهم‌ترین عوامل شیوع کووید ۱۹ دانسته و افزود: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و در راستای اعمال محدودیت‌های جدید، تجمع، شنا و آب تنی مردم در سواحل دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی تصویب و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره بر ممنوعیت حضور مردم در سواحل دریاچه ارومیه توضیح داد: مردم باید به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از هر گونه تجمع پرهیز کنند.

وی در پایان گفت: همشهریان باید به خاطر سلامتی خود و خانواده‌شان از تجمع در پارک، حاشیه جاده‌ها و اماکن تفریحی اجتناب کنند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید