تصمیم مهم رییس سازمان لیگ تکواندو درباره مسابقات

به گفته رئیس سازمان لیگ تکواندو تصمیماتی حساس برای تکواندو گرفته شده و توانسته است لیگ را به سرانجام برساند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن تمجید در خصوص برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای کاپ تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر تکواندو مردان و زنان، اظهار داشت: این مراسم با حضور بخش محدودی از اعضای تیمها، روز جمعه 13 تیرماه همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در خانه تکواندو برگزار خواهد شد. البته نفرات محدودی وارد خانه تکواندو می‌شوند و ورود بازیکنان در مراسم ممنوع است.

 

وی ادامه داد: مراسم اهدای جام، مدال و حکم به تیمهای برتر لیگ بانوان ساعت 11 برگزار خواهد شد. این مراسم اهدای برای بخش آقایان نیز ساعت 12 برگزار می شود تا هم تیم های به مدال و کاپ های خود در مراسمی رسمی دست یابند و هم پروتکلها و استانداردهای بهداشتی رعایت شود.

رئیس سازمان لیگ تکواندو درباره برنامه ریزی به منظور برگزاری لیگ برتر 99، عنوان کرد: ثبت نام مسابقات پومسه تا 15 تیرماه ادامه خواهد داشت و تا اوایل هفته آینده هم بخشنامه کیوروگی روی سایت است. تمهیداتی انجام شده که مسابقات را در فضای باز انجام دهیم. پس از صدور مجوزهای ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

تمجید در مورد اینکه مشکل رده بندی تیمهای برتر در تکواندو به راحتی حل و فصل شد، عنوان کرد: اتفاقی در کل جهان به وقوع پیوست و فعالیت های اجتماعی را زیر سوال برد. زمانی که اتفاقات خاص رخ می دهد، تصمیمات خاص نیز باید گرفته شود. زمانی که از طرف سازمان لیگ نتایج نهایی اعلام شد، تیمها قبول کردند؛ حتی تیم اسپریچو که در صدر بود، به قابلیت های تیم خود شناخت داشت و به راحتی موضوع را قبول کرد. تصمیماتی گرفته شد که به واقعیت نزدیک بود.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسه با حضور نمایندگان تام الاختیار تمام تیمها، این تصمیم را گرفتیم. یکی از تصمیمات خیلی حساس این سال ها و در حین حال نزدیک به واقعیت را فدراسیون در شرایط بحرانی اتخاذ کرد و توانست لیگ را به سرانجام برساند.     

 

دیدگاه تان را بنویسید