واکنش خسروی وفا به شایعه استعفای هادی رضایی

محمود خسروی وفا به شایعه استعفای هادی رضایی از کمیته ملی پاراالمپیک واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس‌،‌ محمود خسروی‌وفا در حاشیه برنامه روز المپیک در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد استعفای هادی رضایی از دبیرکلی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: هنوز استعفایی از وی دریافت نکرده‌ام. رضایی تنها موضوعی را در هیأت رئیسه کمیته پارالمپیک مطرح کرد و گفت که می‌خواهم کم‌کم به زندگی شخصی خودم برسم و از ورزش فاصله بگیرم. همه اعضای هیأت رئیسه با این درخواست مخالفت کردند. از وی خواسته شد که دبیرکلی یا سرمربیگری تیم ملی را ادامه دهد چون نبود رضایی ضربه‌ای به ورزش کشور وارد خواهد کرد.

وی ادامه داد: استعفایی هنوز صورت نگرفته و از دیدن برخی خبرها در رسانه‌ها تعجب کردم. به هر حال در این موضوع من باید زودتر از بقیه متوجه شوم اما اینگونه نشد. اگر وی استعفا کند، قطعاً به صورت طبیعی اطلاع‌رسانی خواهد شد اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک درمورد وضعیت کلی رشته‌های پارالمپیکی گفت: همه رشته‌ها تعطیل هستند. با تصمیمی که ستاد عالی توکیو و ستاد عالی پارالمپیک گرفته شد، مقرر شد تا ما فعلاً ورزش‌ها را مدیریت کنیم تا به صورت غیرمتمرکز پیش بروند. با توجه به اینکه احتمال ابتلای ورزشکاران پارالمپیک به کرونا و بیماری‌های دیگر بیشتر از سایر مردم است ما باید بیشتر مراعات کنیم. دستورالعمل سخت‌تری در نظر گرفته شد تا تمرینات به صورت غیرمتمرکز دنبال شود که ورزشکاران از نظر بدنی دچار افت نشوند. 

خسروی‌وفا درمورد پرداخت حقوق به ورزشکارانی که سهمیه کسب کرده‌اند، اظهار داشت: این تصمیمی است که ستاد باید بگیرد اما طلایی‌های پارالمپیک هفته آینده حقوق‌های خود را دریافت خواهند کرد. درمورد سایر مدال‌آوران هنوز تصمیمی گرفته نشده، چون وضعیت تخصیص بودجه ما هنوز مشخص نیست. طلایی‌ها از جایگاه خاصی برخوردار هستند و تمرکز ما روی آنها است و به همین دلیل مصوبه‌ای گرفتیم که بتوانیم حقوق آنها را پرداخت کنیم. 

وی درخصوص رونمایی از تندیس مرحوم سیامند رحمان، گفت: انشالله که سیامند الگویی برای جامعه ورزشی کشور باشد. وی فاصله زیادی از تکبر و غرور و خودنمایی داشت. سیامند وابستگی زیادی به خانواده، اخلاق و منش‌های پهلوانی داشت و امیدوارم تا سال‌های سال بتواند الگوی خوبی برای ورزشکاران باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید