هادی رضایی: برای بانوان در پارالمپیک اولویت بالاتری نسبت به قبل قائل شدیم

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه حضور کاروان ایران در توکیو کیفی خواهد بود، گفت: البته برای بانوان و به منظور حمایت از آنها، اولویت بالاتری نسبت به قبل قائل شده‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ هادی رضایی با اشاره به فرایند حضور کاروان ورزشی ایران در بازی های پارالمپیک توکیو اظهار داشت: ایران برای این رویداد ٧٣ سهمیه داشت اما هنوز روند کسب سهمیه ها ادامه دارد و در برخی رشته ها از جمله تیروکمان، دو و میدانی و جودوی نابینایان همچنان شانس کسب سهمیه داریم.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است رقابت های کسب سهمیه با یکسال تاخیر برگزار خواهد شد و بطور مثال مسابقات انتخابی که قرار بود در اسفندماه ٩٨ برگزار شود به اسفند ٩٩ موکول شده است.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: آیین نامه اعزام به بازی های پارالمپیک به فدراسیون ها ابلاغ شده است و نحوه حمایت های مادی و اردوی هر رشته با ضوابط خاص خود مشخص است.

 رضایی گفت: اعزام کاروان ورزشی ایران همچنان با رویکرد کیفی صورت خواهد گرفت اما اما برای حمایت بیشتر بانوان برای حضور در میادین بین المللی اولویت بالاتری قائل شدیم طوریکه اگر قبلا قرار گرفتن بانوان در بین چهار نَفَر برتر دنیا ملاک بود این ملاک را  برای پنجم هم قائل هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید