سیاست های کمیته پارالمپیک با تغییر زمان مسابقات توکیو

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت: در اولین جلسه ستاد عالی بازیهای پارالمپیک توکیو که اوایل اردیبهشت برگزار می شود تصمیمات جدیدی در خصوص پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو گرفته خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ هادی رضایی اظهار کرد: در نخستین جلسه ستاد عالی بازیهای پارالمپیک توکیو که اوایل اردیبهشت با حضور روسای فدراسیونهای ورزشی برگزار می شود تصمیمات جدیدی گرفته خواهد شد و ساختار جدیدی را برای پارالمپیک ۲۰۲۱ ترسیم خواهیم کرد.

وی گفت: با توجه به این که بازیهای پارالمپیک توکیو یکسال به تعویق افتاده است، از امروز تا شروع بازیها ۱۸ ماه زمان داریم تا کاروان کیفی و خوبی را برای پارالمپیک ۲۰۲۱ آماده کنیم.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک درباره زمان برگزاری اردوهای پارالمپیکی خاطرنشان کرد: چون مسابقات یکسال به تعویق افتاده زمان کافی برای برپایی اردوها داریم و ضرورتی وجود ندارد که در حالت قرنطینه اردوها را برگزار کنیم. بنابراین بعد از این که التهاب این بیماری کاهش پیدا کرد و وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را داد، در جلسه ستاد بازیهای پارالمپیک در خصوص زمان برگزاری، تعداد روزهای اردوهای پارالمپیکی و همچنین وضعیت حقوق ورزشکاران پارالمپیکی تصمیمات نهایی گرفته خواهد شد.

وی پیرامون این پرسش که آیا امکان دارد تغییری در وضعیت سهمیه های گرفته شده صورت بگیرد، افزود: منتظر تصمیمات جدید کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا ببینیم در خصوص تایید کلاس بندی بین المللی ورزشکاران و سهمیه های قبلی چه سیاستی تدوین خواهد کرد تا براساس سیاست های ارائه شده کارها را پیش ببریم.

وی در پایان درباره افزایش حقوق ورزشکاران پارالمپیکی در سال جاری گفت: قبل از به تعویق افتادن بازیهای پارالمپیک توکیو در ستاد عالی بازی ها مصوب شده بود که با توجه به زمان کمی که تا شروع بازیها داشتیم برای افزایش انگیزه و روحیه ورزشکاران حقوق آنها را افزایش دهیم. چون زمان بازیها تغییر کرد این مصوبه نیز تغییر کرد و الان پس از تشکیل ستاد بازیهای پارالمپیک باید ببینیم چه تصمیماتی گرفته خواهد شد. به هر صورت ما در ابتدای برنامه ریزی برای پارالمپیک ۲۰۲۱ هستیم و هیچ دغدغه ای برای ادامه فعالیت های خود نداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید