عواملی در وزارت ورزش به دنبال حذف من بودند

کیهانی: انتخابات دوومیدانی مهندسی شد

کاندیدای انتخابات فدراسیون دوومیدانی به نحوه برگزاری این مجمع اعتراض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجمع انتخابات فدراسیون دووومیدانی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد تا رئیس آینده این فدراسیون مشخص شود. بر این اساس، افشین داوری با کسب ۲۰ رای به عنوان رییس این فدراسیون برگزیده شد.

مجید کیهانی یکی از کاندیداهای این انتخابات در اعتراض به وضعیت برگزاری مجمع که تعداد زیادی از روسای هیات‌های استانی حضور ندارند گفت: عواملی در معاونت قهرمانی از ابتدا به دنبال حذف من بودند. منظورم آقای علی نژاد و آقای داوری نیست اما عوامل دیگری بودند که مسائل سازمان بازرسی و نکات دیگر را مطرح کردند، پس چه شد؟ چرا باید رئیس فدراسیونی را آنقدر تحت فشار بگذاریم که عملکردش تحت تاثیر قرار بگیرد؟

او افزود: دنبال این بودند که مهندسی انتخابات اتفاق بیفتد و الان هم اگر با این رویه بریم، مهندسی اتفاق افتاده اما شک نکنید نماینده سازمان بازرسی حضور دارد، رای از طریق فکس به هیچ عنوان قانونی نیست، حضور نماینده هیات‌هایی که بدون امضای رئیس هیات آمده‌اند غیرقانونی است بنابراین مجمع از نظر من به حد نصاب نرسید و قابلیت انتخاب رئیس فدراسیون را نداشت.

کیهانی به "نقش غیرقانونی اداره کل استان‌ها در انتخابات" اشاره کرد و گفت:  نقطه نظراتم را گفتم، نماینده سازمان بازرسی در مجمع حضور دارد، مدیر حراست وزارت ورزش هم در مجمع حاضر است، آنها مطالب من را شنیدند. با تاکید می‌گویم که نماینده چهار استان آذربایجان شرقی، آذرباجان غربی، بوشهر و خراسان جنوبی بدون امضا و معرفی هیات‌های استان خود در مجمع حاضر هستند که غیر قانونی است. اگر شرایط کشور را هم در نظر بگیریم از قبل وزارت ورزش اعلام کرده که استان‌های گیلان و قم می‌توانند رای خود را به صورت مخفی فکس کنند اما آنها این کار را نکردند و استان سیستان و بلوچستان رای خود را فکس کرده است در حالی که رئیس هیاتش با جدیت می‌گوید که او رای فکس نکرده بلکه اداره کل استان این کار را انجام داده است. به هیچ عنوان آقای رستم‌زهی رای فکس نکرده و این رای را اداره کل داده است. این مساله ابهاماتی را در برگزاری مجمع ایجاد می‌کند اما من علاقه‌مند به دوومیدانی هستم و هر جا و مکانی باشم در ورزش دوومیدانی خواهم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید