مربی نفت:فکر نمی‌کنم مذاکره با منصوریان درست باشد

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: دراگان اسکوچیچ پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان به جای صحبت درباره تاکتیک، درباره جدایی‌اش صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، کاظم فرهانی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و گل‌گهر سیرجان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، گفت: همیشه بازی‌های نیم فصل دوم سخت است، تیم‌های پایین جدول برای نیفتادن می‌جنگند و تیم‌های بالای جدول برای قرار گرفتن در بین تیم‌های مدعی. دو، سه بازی گل‌گهر را آنالیز کردیم و نسبت به دیدارهای این تیم، تمرینات طراحی شد. روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم. بازی با گل‌گهر با وجود اینکه در آبادان برگزار می‌شود، سخت است، اما بازیکنان ما انگیزه خوبی دارند.

وی با بیان اینکه گل‌گهر روز سختی برابر صنعت نفت آبادان دارد، افزود: تماشاگران ما تحت هر شرایطی حامی تیم‌شان بوده‌اند و برای این دیدار نیز به ورزشگاه می‌آیند. مطمئنا فردا روز سختی برای تیم گل‌گهر رقم خواهیم زد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: محروم نداریم، اما عبدالله ناصری از هفته قبل مصدوم است. حسین ساکی نیز مصدومیت جزیی دارد که کادر پزشکی در تلاش این بازیکن به دیدار فردا برسد.

فرهانی در خصوص اینکه عیسی آل‌کثیر بازیکن نیم فصل اول نیست و آیا این مسئله روی صنعت نفت تأثیر می‌گذارد یا نه، گفت: آل‌کثیر اول باید به فکر خودش باشد. او موظف و مجبور است که با تمام وجودش بازی کند. سه هفته است که آل‌کثیر گل نزده است. هیچ بازیکنی کم‌کاری نمی‌کند و قطعا آل‌کثیر می‌داند سه هفته گل نزدن برای آقای گل سخت است. او در تمرینات با انگیزه کار می‌کند و امیدوارم این انگیزه را به بازی‌ها بیاورد و قطعا شاهد گلزنی‌ها او مانند نیم فصل اول خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد بازیکنان هنوز در شوک جدایی اسکوچیچ هستند، تصریح کرد: روزهای خوبی با اسکوچیچ داشتیم و کسی نمی‌تواند منکر آن باشد، اما ایشان قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان به جای اینکه درباره تاکتیک تیم صحبت کند، درباره رفتنش حرف زد و انرژی منفی به بازیکنان داد. انرژی‌های منفی‌ او برای الان نیست، از بازی با نفت مسجدسلیمان بود و انگیزه لازم را به بازیکنان نمی‌داد. امیدوارم در تیم ملی موفق باشد. بازیکنان ما این روزها با انگیزه تمرین می‌کنند تا به موفقیت برسند. مربیانی مثل اسکوچیچ، سرجیو و ... می‌روند و آنچه می‌ماند، صنعت نفت است. بازیکنان ما خیلی با انگیزه کار می‌کنند و اگر این انگیزه را به بازی بیاورند، گل‌گهر را با اختلاف می‌بریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد اینکه چه صحبتی با هواداران دارد، خاطرنشان کرد: هوادار همیشه حامی تیم بوده و با یک برد طرفدار تیم نشده است که با دو، سه شکست نخواهد تیمش را تشویق کند. تماشاگران آبادان ثابت کرده‌اند که کمک حال تیم بوده‌اند. فردا نیز با کمک‌های هواداران، روز سختی را برای گل‌گهر رقم خواهیم زد.

فرهانی درباره مطرح شدن نام علیرضا منصوریان برای هدایت صنعت نفت آبادان گفت: ما هم در صفحات مجازی دیده‌ایم که با منصوریان مذاکره شده، اما فکر نکنم چنین چیزی درست باشد. پتانسیل بچه‌های آبادان بالاست و باید به مربیان این شهر فرصت داده شود. بهنام سراج اسم کمی ندارد. اگر قرار است مربی ایرانی باشد، همین کادر خواهد بود و فکر نمی‌کنم منصوریان باشد.

وی در رابطه با وضعیت حسین بغلانی اظهار داشت: بغلانی 15 سال برای صنعت نفت زحمت کشید، اما آنقدر از دست این بازیکن ناراحتم که با او تماس نگرفتم. مدافعان معمولا کار با توپ ضعیفی دارند، اما حسین می‌تواند هم دفاع وسط و هم دفاع راست بازی کند. حسین باید از خودش شروع کند و بداند کسی در حق او کم لطفی نکرده است. او خودش در حق خودش کم لطفی کرد و اگر قدر خودش را می‌دانست الان 60،70 بازی ملی در پرونده‌اش داشت. بغلانی بار فنی بالایی دارد و بچه خوبی است، اما در حق خودش کم‌کاری و کم‌لطفی کرد. در فوتبال یک مربی بازیکن خوبش را کنار نمی‌گذارد. بازیکنانی مثل اهل شاخه بچه این شهر نیستند، اما با همه وجودشان کار می‌کنند. همه حسین را دوست داریم، اما او باید از خودش شروع کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید